رشد 9800 واحدی بورس تهران/ شاخص ها سبزپوش شدند

کدخبر: ۴۱۱۶۳۱
در شروع معاملات بازار سرمایه شاخص کل بورس سبزپوش شد و با صعود 9800 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 189 هزار واحد قرار گرفت .
رشد 9800 واحدی بورس تهران/ شاخص ها سبزپوش شدند

به گزارش اقتصادنیوز، در شروع معاملات بازار سرمایه  شاخص کل  بورس  سبزپوش شد و با صعود 9800 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 189 هزار واحد قرار گرفت . شاخص کل هم وزن نیز سبزپوش شد و  با رشد 454  واحدی 419 هزار و 710  واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص

نماد‌های فملی، فولاد و فارس بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های وبانک، شپاکسا و کالا بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

نمادهای شپنا، فملی، برکت، خودرو، شتران، فولاد و شستا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهایکزغال، ذوب، کرمان، شگویا، آریا، بپیوند و بگیلان در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات

شبندر به صف خرید نشست و شپنا هم در یک قدمی صف خرید قرار دارد.تقاضای قابل توجه برای گروه پالایشی در روزهای اخیر مشهود است.

گروه فلزات اساسی یکپارچه سبزپوش است به آرامی رو به بالا حرکت می‌کنند.

پالایشی‌ها یکپارچه سبز پوش به میدان آمدند. خریدارن شبندر امروز هم در سقف قیمت روزانه به صف خرید نشستند. شپنا در محدوده ۱۰۷۵ تومان در یک قدمی تشکیل صف خرید است. شتران با جهش بیش از ۴ درصدی قیمت در محدوده ۸۳۳ تومان دنبال می‌شود.

در اکوایران ببینید:جان دوباره به بورس

آخرین قیمت ۷۴نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۹۱نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۹۳۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

در حال تکمیل...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید