به زودی رقم می خورد؛

بزرگ‌ترین افزایش سرمایه تاریخ بورس در شستا

کدخبر: ۴۲۲۰۲۲
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: افزایش سرمایه ۱۲۰۰ درصدی شستا در راه است.
بزرگ‌ترین افزایش سرمایه تاریخ بورس در شستا
به گزارش اقتصادنیوز ،  محمد رضوانی فر مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص افزایش سرمایه شرکت تامین اجتماعی با نماد شستا اظهار کرد: افزایش سرمایه‌ای از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار داریم و امروز گزارش کارشناس رسمی به کمک همکاران کانون کارشناسان و وکلای دادگستری تهیه شده است.

او بیان کرد: برآورد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی در شستا یک هزار و ۲۰۰ درصد است. همچنین از گزارش رسمی نیز رونمایی شده و به جایی رسیده‌ایم که فقط تایید سازمان بورس باقی مانده است.

شستا رایتل

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: افزایش سرمایه ۱۲۰۰ درصدی جزو بزرگ‌ترین افزایش سرمایه‌ای است که می‌تواند در تاریخ بورس ایران اتفاق بیفتد و شاید سرمایه ثبت شده شستا بعد از این افزایش سرمایه به عددی حدود ۱۷۰ – ۱۸۰ هزار میلیارد تومان برسد.

او در پایان بیان کرد: سال گذشته نیز شرکت شستا،  با افزایش سرمایه‌ای در خرداد ماه از سرمایه ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی به ۸ هزار میلیارد تومان رسید و در پایان سال ۹۹ هم از محل سود انباشته  افزایش سرمایه از ۸ هزار میلیارد تومان به ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید