بازار سهام در یک نما؛

آمار معاملات بورس 21 تیر ماه / سقف مقاومت شکست +اینفو

کدخبر: ۴۲۵۶۸۸
امروز دوشنبه 21 تیرماه شاخص بورس وارد کانال 1.3 میلیونی شد.

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل بورس با صعود 19 هزار و 75 واحدی نسبت به روز یکشنبه سقف مقاومت تاریخی را شکست و به رقم یک میلیون و 304 هزار و 331 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با رشد 3 هزار و 49 واحدی در سطح 400 هزار و 649 واحدی ایستاد.  همچنین شاخص کل فرابوس 263 واحد بالا آمد و در سطح 18 هزار و 882 واحد قرار گرفت.

بورس

سهم‌های تاثیرگذار 

امروز نمادهای «فولاد»، «کگل»، «پارسان»، «فارس»، «وغدیر» و «شپدیس» بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند و سه نماد «وسکرشا»، «برکت» و «بورس» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. 

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس ولکار صدرنشین است و ومدیر و شستا در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز لطیف، فتوسا و گدنا پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

رشد ارزش معاملات 

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 33 هزار و 503 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌یکشنبه 85 درصد افزایش یافته است. البته از این میزان بیش از 25 هزار میلیارد تومان معادل 76 درصد ارزش معاملات کل به اوراق مشارکت اختصاص دارد.

 همچنین ارزش معاملات خرد با رشد 6 درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم 6 هزار و 758 میلیارد تومان رسید.

کاهش ارزش صف‌های پایانی بازار

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز یکشنبه 24 درصد افت کرد و در رقم 300 میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز 10 درصد کاهش یافت و 571 میلیارد تومان شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید