درخواست مهم رئیس سازمان بورس از مردم عادی

کدخبر: ۴۳۹۱۶۰
اقتصادنیوز: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از مردم عادی خواست که بطور مستقیم در بورس سرمایه‌گذاری نکنند و اینکار را طریق شرکت‌های تخصصی بازار سرمایه و سبدگردان‌ها انجام دهند.
درخواست مهم رئیس سازمان بورس از مردم عادی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازخبرآنلاین، علی دهقان‌دهنوی با اعلام اینکه سرمایه‌گذاری در بازار بورس همیشه با ریسک همراه بوده و هست در گفتگویی تلویزیونی گفت: ریسک سرمایه‌گذاری غیرمستقیم از طریق شرکت‌های تخصصی بازار سرمایه و سبدگردان‌ها برای مردم عادی که تحلیل و اطلاعات تخصصی درستی ندارند، خیلی کمتر از خرید مستقیم سهام شرکت‌ها در بورس است.

وی با اشاره به اینکه گاهی برخی هموطنان پرتفوی سهام خود را چند دقیقه یک بار چک می‌کنند که ببینند برای سهامشان چه اتفاقی افتاده است، گفت: شاید کسانی هم که شغل تخصصی آن‌ها معامله در بازار سرمایه است؛ اینقدر سهام خود را چک نکنند تا کسی که شغلش چیز دیگری است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادر با تاکید براینکه مردم برای اینکه در بازار سرمایه زیان نکنند، باید الفبای مدیریت ریسک را رعایت کنند، از مردم خواست، هیچ وقت همه پول خود را در یک محل قرار ندهند و با پولی که در آینده نزدیک احتیاج دارند وارد این بازار نشوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید