خروج نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت

خروج 168 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس

کدخبر: ۴۵۳۶۷۷
اقتصادنیوز: در هفته اخیر شاهد کاهش خروج پول حقیقی از بازار سهام بودیم.
خروج 168 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس
به گزارش اقتصادنیوز، در هفته اخیر روند خروج نقدینگی حقیقی از بورس ادامه داشت اما میانگین آن نسبت به هفته پیشین کاهش یافت.

روز شنبه 417 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی وارد بورس شد که بیشترین رقم ورودی در 18 روز کاری گذشته از 25 مهرماه تاکنون است. اما در روزهای یکشنبه و دوشنبه ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد. روز یکشنبه 493 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد که رکورد خروج پول در 8 روز کاری گذشته بود. روز دوشنبه نیز رقم خروج نقدینگی حقیقی 118 میلیارد تومان بود. 

در پایان معاملات روز سه‌شنبه 42 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی وارد بازار شد. اما روز چهارشنبه این روند متوقف شد و شاهد خروج 16 میلیارد تومان پول حقیقی بودیم.

در مجموع کل هفته 168 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 33 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین افت 93 درصدی داشته است.

خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های با درآمد ثابت

در هفته اخیر شاهد خروج پول حقیقی از صندوق‌های با درآمد ثابت بودیم. در مجموع این هفته 838 میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس خارج شده است. به طور میانگین روزانه 167 میلیارد تومان پول حقیقی از این صندوق‌ها خارج شده است. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید