حساسیت بورس و فرابورس به مذاکرات وین

سیگنال اشتباه به بورس /پیش بینی بورس 27 بهمن

کدخبر: ۴۷۶۵۸۰
اقتصادنیوز: معامله گران بازار سهام امیدوارند شاخص کل بورس در همان مسیر صعودی سبزرنگ بماند.
 سیگنال اشتباه به بورس /پیش بینی بورس 27 بهمن

به گزارش اقتصادنیوز ، انتقادات نسبت به روند شاخص کل بورس اکنون بیشتر شده است. بسیاری معتقدند روند جریان بازار سهام و نوع رفتار بورس بازان نشان می دهد که حرکت شاخص کل بورس نه طبیعی بلکه مصنوعی است و فشار به چند سهام برای قرار گرفتن شاخص کل بورس در مسیر صعودی تنها باعث می شود که بازار سیگنال اشتباه و خطا بدهد و از این حیث بیشتر سرمایه گذاران نسبت به این موضع بورس انتقاد جدی دارند. 

زلزله در بازار موبایل/ افزایش عجیب قیمت گوشی در بازار

جزئیات تازه از «عیدی» شاغلان تابع قانون کار، کارمندان دولت و بازنشستگان

 


در اکوایران ببینید؛

حساسیت بورس و فرابورس به مذاکرات وین

شاخص کل بورس اکنون در محدوده نیمه دوم 1.2 میلیون واحد قرار دارد. بررسی توان سمت تقاضا براساس شاخص های عملکردی بازار سهام نشان می دهد احتمال دارد که شاخص کل بورس در روز چهارشنبه در همان مسیر صعودی حرکت کند اما به نظر می رسد شاخص های بورس در هفته جاری تغییر زیادی نداشته باشد و به نوعی روند در همان نقطه قبلی درجا زند. 

بورس بازان البته مذاکرات وین را با حساسیت دنبال می کنند. حقیقی ها و خریداران غیرفعال منتظرند ببینند که نوع توافق در وین با چه کیفیتی بسته می شود و در صورت عدم توافق نیز چه اتفاقی می افتد که در هر صورت می تواند رفتار بورس بازان را تحت تاثیر قرار دهد.

نظرسنجی اقتصادنیوز: برتری نسبی خریداران به فروشندگان

تازه ترین نظرسنجی اقتصادنیوز نشان می دهد روز چهارشنبه بازار سهام تغییر زیادی نخواهد داشت. بورس بازان در این هفته ای که سپری شد به دلیل تعطیلی روز سه شنبه شاهد بودند که بازار پس از روند نزولی دوباره در ریل صعودی به نقطه ابتدایی هفته بازگشت.

البته فعالان و تحلیلگران تاکید دارند شاخص کل بورس در روز چهارشنبه در مسیری حرکت می کند که تغییری حادث نشود. احتمالا مسیر حرکتی شاخص کل بورس در همان روند صعودی بدون تغییر خاصی سبز رنگ بماند.

با توجه به اینکه توان خریداران نسبت به توان فروشندگان از وضعیت و موقعیت بهتری بهره می برد به همین دلیل به طور نسبی جریان بازار شاخص را سبزرنگ نگه می دارد.

  • 00
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید