بورس در آخرین روز کاری سال ١۴٠٠

سیگنال گیری بورس از مذاکرات وین

کدخبر: ۴۸۳۸۴۹
اقتصادنیوز: بررسی مختصات فعلی بازار سهام نشان می‌دهد که شاخص بورس در روز آخر سال ممکن است شاهد صعود یکباره باشد.
سیگنال گیری بورس از مذاکرات وین

به گزارش اقتصادنیوز ، معاملات بازار سهام امروز به کار خود در سال ١۴٠٠ پایان می‌دهد. بررسی مختصات فعلی بازار سهام نشان می‌دهد که شاخص بورس احتمالا در همان محدوده کانالی ١.٣ میلیون واحد دنبال می‌شود.

چگونگی سیگنال گیری بورس از وین

بررسی شاخص های عملکردی بازار سهام در هفته گذشته نشان داد به مثابه روزهای آخر سال گذشته شاخص دوباره با حرکت رو به جلو به کار خود پایان می‌دهد. این درحالی است که حقیقی ها هم در روز های آخر سال در موقعیت خریدار ظاهر شده اند و استراتژی ورود پول را هم در دستورکار قرار داده اند. 

معاملات بازار سهام در روزهای آخر سال نشان داد بازار نسبت به توافق احتمالی وین بسیار خوش بین است و حتی بررسی اخبار و گزارش های چند روز گذشته رسانه های غربی نیز نشان داده در روزهای آینده می‌توان منتظر شنیدن اخبار جدی در این خصوص بود.

از همین ناحیه ممکن است شاخص بورس در روز پایانی شاهد حرکت رو به جلو باشد و شاخص ها در بورس دوباره مسیر صعودی را تجربه کنند.

البته همسو با ایتگن تحولات، بازار روز شنبه را در شرایطی سپری می‌کند که سمت عرضه و تقاضا فعلا در فاز غیرفعال هستند و ممکن است به همین خاطر بازار در روز آخر سال با وجود خوش بینی ها، روز آرامی را سپری کند.

نظرسنجی اقتصادنیوز : روز آرام و بدون دردسر بورس

تازه ترین نظرسنجی اقتصادنیوز نشان می‌دهد که اغلب تحلیلگران و فعالان بازار سرمایه نسبت به حرکت رو به جلوی شاخص بورس در روز آخر سال ابراز خوش بینی کرده اند. البته این ابراز خوش بینی تنها از ناحیه احتمال به رسیدن توافق در وین برآورد کرده اند و آن را نشانه و سیگنال گیری بازارهای مالی نسبت به آینده می‌دانند.

با این وصف فعالان و تحلیلگران برآورد کرده اند احتمال دارد بازار در روز آخر سال روز آرام و بدون دردسری را سپری کند. 

  • 14
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید