چالش احتمالی در بازار سهام امروز

موقعیت برتر خریداران بورس/پیش بینی بازار سهام

کدخبر: ۴۸۹۲۹۹
اقتصادنیوز: اگرچه خریداران نسبت به فروشندگان در موقعیت برتری هستند اما چالش معاملات پابرجاست.
موقعیت برتر خریداران بورس/پیش بینی بازار سهام

به گزارش اقتصادنیوز ، معاملات بازار سهام امروز با خوش بینی معامله گران کار خود را آغاز می کند. شاخص های عملکرد بازار سهام در روز یکشنبه به نفع خریداران به ثبت رسید.

ارزش معاملات خرد نزدیک 6 همت برآورد شد و یک قدم روبه جلو گذاشت. حقیقی ها در شرایطی که خروجی پول را در ابتدای ساعت معاملات دیروز داشتند، در ادامه تا انتهای معاملات با حرکت روبه جلو در نهایت با ورودی پول کار را به پایان رساند.

توان موتور رشد شاخص ها در بورس و فرابورس کم می شود

حتی حقیقی ها در موقعیت خرید معاملاتشان را تثبیت کردند. در این میان اما نکته اصلی اینجاست که موج اقبال از بازار در معاملات روز گذشته احتمال تداوم رشد را در معاملات امروز قابل تصور کرده است.

بررسی صف های خرید و فروش نیز نشان می دهد که فاصله شکل گرفته میان صف های خرید و فروش چه از لحاظ ارزش و چه از لحاظ تعداد نماد تکرار شد.

با این وصف رشد موتور شاخص ها در بورس و فرابورس به زیر یک درصد آمد و همین می‌تواند نشان دهد که توان موقعیت های خرید در روز دوشنبه دوباره تحت تاثیر قرار گیرد. هر چند که موقعیت های فروش در معاملات از توان بالایی برخوردار نیستند و همین مسئله می تواند بازار را با چالش مواجه کند.

نظرسنجی اقتصادنیوز: موقعیت برتر خریداران نسبت به فروشندگان

تازه ترین نظرسنجی اقتصادنیوز هم نشان می دهد که خریداران همچنان در موقعیت برتری نسبت به فروشندگان قرار دارند. به نظر می رسد معاملات امروز در صورت تداوم الگوی فعلی باز هم با حرکت روبه جلوی شاخص ها روبه رو خواهد شد، هر چند که حرکت روبه جلوی شاخص ها به احتمال زیاد زیر یک درصد دنبال شود.

البته چالش معاملات در روز دوشنبه می تواند همان نقطه رسیدن به کانال جدید 1.5 میلیون واحد باشد که شرایط را برای رشد ممکن است ناهموار کند.

  • 1598357467_bourseforum_ir-sabzbourse
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید