فارس پیشران بازار؛

بورس گاوی ماند / صعود سهم‌های پالایشی‌ و بانکی‌ +نقشه بازار سهام

کدخبر: ۴۹۱۲۰۰
اقتصادنیوز: رشد شاخص‌های بازار سهام ادامه دارد. امروز نمادهای بانکی و پالایشی سبزپوش هستند و فارس پیشران بازار است.

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از اکوایران،  در 2 ساعت ابتدایی معاملات امروز، سه‌شنبه 6 اردیبهشت ماه، شاخص کل با رشد 13 هزار و 853 واحدی به ارتفاع یک میلیون و 521 هزار واحد رسیده است. شاخص کل هم وزن نیز با 4 هزار و 473 واحد افزایش به سطح 409 هزار واحد رسیده است. همچنین شاخص کل فرابورس با رشد 49 واحدی در سطح 20 هزار و 875 واحد ایستاده است. 

لیدرهای بازار

در معاملات امروز قیمت سهام تمامی نمادهای پالایشی و بانکی رشد کرده و این 2 گروه بزرگ سبزترین گروه‌های بازار سهام هستند. نماد‌های فارس، تاپیکو، شپنا، شستا، نوری و شبندر بیش‌ترین اثر را در رشد شاخص کل بورس دارند و در فرابورس نیز نمادهای آریا، زاگرس، فزر و ومهان پیشران بازار هستند.

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس خساپا صدرنشین است و شستا و خودرو در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز نمادهای آریا، کرمان و فزر پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

نماد فارس (صنایع پتروشیمی خلیج فارس) در معاملات سه‌شنبه به صعود ادامه داد تا در یک ماه اخیر رشد 11 درصدی را ثبت کند. فارس در 9 روز اخیر 8 روز صعودی را پشت سر گذاشته و از عوامل اصلی رشد شاخص کل بورس تهران بوده است. امروز نیز فارس به تنهایی هزار و 600 واحد شاخص را بالا کشیده و بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشته است.

ارزش معاملات

ارزش معاملات بازار سهام تا این لحظه به 6 هزار و 484 میلیارد تومان بالغ شده که 4 هزار و 700 میلیارد تومان به بورس و هزار و 784 میلیارد تومان به فرابورس اختصاص دارد. 

نقشه بورس

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید