رکوردداران خروج پول حقیقی

ردیابی پول‌های ورودی و خروجی در بورس تهران

کدخبر: ۵۰۸۰۸۴
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته اخیر هزار و 761 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 440 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش رشد 32 درصد داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز، در تمامی روزهای معاملاتی هفته اخیر پول حقیقی از بورس خارج شد اما میزان سرمایه خروجی کمتر از هفته پیشین بود. 

خروج پول حقیقی از بازار سهام

بورس در شرایطی به استقبال معاملات روز شنبه رفت که در تمامی روزهای کاری هفته پیش شاهد خروج پول حقیقی از بازار سهام بودیم. روز شنبه، روند خروج پول حقیقی ادامه داشت و 355 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بورس خارج شد. روز دوشنبه 758 میلیارد تومان خارج شد که بیشترین رقم هفته بود.

روز سه‌شنبه باز هم پول حقیقی خارج شد و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی 425 میلیارد تومان شد. روز چهارشنبه نیز 223 میلیارد تومان خروج سرمایه ثبت شد.

در مجموع کل هفته اخیر هزار و 761 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 440 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش رشد 32 درصد داشته است.

رکوردداران خروج پول حقیقی

در هفته اخیر بیشترین خروج پول حقیقی در روزهای شنبه و دوشنبه به سهام بپاس (بیمه پاسارگاد) تعلق داشت و پس از آن شپنا، شستا و دی در رتبه‌های بعدی بودند. روز سه‌شنبه نیز تفارس، شپنا و شبندر بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در روز چهارشنبه مبین، دی، کسرا و شستا در صدر جدول قرار داشتند. 

در هفته اخیر گروه‌‌های بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، بیمه و صندوق‌های بازنشستگی، فراورده‌های نفتی و محصولات شیمیایی بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت. 

بورس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید