آمار هفتگی معاملات بازار سهام؛

افت شاخص کل بورس همسو با ریزش معاملات سهام

کدخبر: ۵۱۴۰۴۷
اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 2 هزار و 525 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 2 هزار و 242 میلیاردی هفته پیشین، رشد 13 درصدی داشته است، اما روند آن در هفته اخیر نزولی بود.
افت شاخص کل بورس همسو با ریزش معاملات سهام
به گزارش اقتصادنیوز ، در اولین روز کاری هفته ارزش معاملات خرد سهام رشد 26 درصدی داشت و به 2 هزار و 779 میلیارد تومان بالغ شد. 

روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد 2 هزار و 656 میلیارد تومان بود و روز چهارشنبه با افت 19 درصدی به 2 هزار و 140 میلیارد تومان کاه شیافت.

در هفته اخیر ارزش معاملات خرد بورس اندکی افزایش یافت و میانگین روزانه آن 283 میلیارد تومان بیشتر از هفته پیشین بود. اما همسو با کاهش ارزش معاملات خرد، نرخ رشد شاخص در روز سه‌شنبه افت کرد و روز چهارشنبه نیز شاهد افت شاخص کل بودیم. 

جدول معاملات  

در این هفته نمادهای پالایشی و خودرویی صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات را داشتند. در جدول حجم معاملات نیز بیشترین حجم معاملات روزانه در بورس تهران به شستا (شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی) و خساپا (شرکت سایپا) تعلق داشت. 

روز شنبه نمادهای شپنا، وبملت و شبندر بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند و شستا، وبملت و خودرو بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند. 

روز سه‌شنبه خساپا، خگستر و خودرو در صدر جدول معاملات قرار داشتند و بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشتند. 

روز چهارشنبه بیشترین ارزش معاملات به نمادهای خساپا، شپنا و فولاد اختصاص داشت و شستا، دی و خساپا بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید