روند ورود و خروج پول از بازار سهام؛

تداوم خروج سرمایه از بورس تهران!

کدخبر: ۵۲۷۰۹۸
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته اخیر هزار و 262 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 252 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش افت 35 درصد داشته است.
به گزارش اقتصادنیوز ، در اولین روز کاری هفته اخیر روند خروج پول از بازار تداوم داشت و 91 میلیارد تومان از بازار خارج شد. در روز یکشنبه خروج پول شدت گرفت و 624 میلیارد تومان از بازار خارج شده است. روز دوشنبه 199 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. روز سه‌شنبه نیز 142 میلیارد تومان خروج سرمایه ثبت شد. روز چهارشنبه خالص تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بورس تهران 206 میلیارد تومان شد.

در مجموع کل هفته اخیر هزار و 262 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 252 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش افت 35 درصد داشته است.

رکوردداران خروج پول حقیقی

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی در روز شنبه به نماد بپاس (شرکت بیمه پاسارگاد) اختصاص داشت. ثفارس و ملت نیز در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

بیشترین خروج سرمایه در روز یکشنبه به شپنا، شستا و بپاس اختصاص داشت و روز دوشنبه بپاس، شستا و حبندر بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. روز سه‌شنبه نیز غزر، بپاس و ونوین بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی را ثبت کردند. در آخرین روز کاری هفته نیز غزر بیشترین خروج را داشت و بپاس و ولشرق در رتبه‌های بعدی قرار داشتند. 

بنابراین در تمامی روزهای کاری هفته شاهد خروج پول سنگین بودیم، با این حال این هفته رقم پول خروجی کمتر از هفته گذشته بود. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید