فعالیت مجدد کاما و تقسیم سود وجامی/ خبرهای جدید از کدال

کدخبر: ۵۳۸۹۸۷
اقتصادنیوز: نماد کاما از شروع مجدد فعالیت متوقف شده قبلی که ایجاد ممانعت عده ای از پرسنل در ورود کارگران و کارمندان برنامه بود، خبر داد.
فعالیت مجدد کاما و تقسیم سود وجامی/ خبرهای جدید از کدال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، سامانه کدال بورس پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس است که به‌ عنوان سازمان اطلاع‌رسانی ناشران نیز شناخته می‌شود. ناشران که همان شرکت‌های عضو بازار مالی بورس، فرابورس و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند، موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌ای ماهانه، سه ماه و سالانه و انتشار اطلاعات موثق در سایت کدال هستند.

نماد های وبرق و فاذر به ترتیب به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی اعلام کردند حداکثر تا تاریخ 16 و 23 آذر ماه 1401 تعلیق هستند. همچنین نماد فولای با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف شد.

واکنش عباس عبدی به ماجرای آجیل‌فروش سنندجی و طعنه به تیتر روزنامه های اصولگرا

 

در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت نماد رمپنا اعلام کرد با بهره گیری از توان تخصصی نیروی انسانی کارآمد در گروه و با رعایت استاندارد ها و قوانین بین المللی، ورود به حوزه های جدید کسب و کار را در دستور کار قرار داده است.

نماد پشاهن نیز علت کاهش 27 درصدی سود عملیاتی را ناشی از افزایش مواد اولیه و افزایش دستمزد اعلام کرد.

اما نماد دشیری علل بیش از 30 درصدی سود عملیاتی را ناشی از افزایش فروش صادراتی و افزایش نرخ ارز را اعلام کرد.

همچنین نماد کاما از شروع مجدد فعالیت متوقف شده قبلی که ایجاد ممانعت عده ای از پرسنل در ورود کارگران و کارمندان برنامه بود، خبر داد که با توجه به توافقات انجام شده با همکاری اداره کار و امور اجتمـاعی اسـتان اصـفهان، فعالیت های شرکت مجددا آغاز شده است.

هشدار جمهوری اسلامی به مسئولان؛ مراقب آتش زیرخاکستر باشید

نماد بکام نیز اعلام کرد  پیرو اطلاعیه مزایده فروش بخشی از املاک واقع در شهر مشهد، مزایده  به دلیل عدم وجود متقاضی نتیجه‌ای نداشته واملاک فوق به فروش نرفته است.

همچنین نمادهای وجامی،  بگیلان، والماس و پیمان سهامداران خود را به مجامع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

نماد بگیلان نیز از واریز سود سهامداران را از تاریخ 14 تیر ماه 1402 خبر داد.نماد والماس در اطلاعیه خود از اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی  در خصوص افزایش سرمایه از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج انجام شده بابت سرمایه گذاری ها خبر داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید