گزارش «اقتصادنیوز» از رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

4 روز خروج سرمایه در هفته صعودی بورس تهران

کدخبر: ۵۵۸۵۷۳
اقتصادنیوز: در حالی که در هفته اول اسفند شاهد ورود پول از بورس بودیم، در هفته اخیر این روند متوقف شد.

به گزارش اقتصادنیوز ، در اولین روز معاملاتی هفته اخیر هزار و 478 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد اما پس از آن روند ورود پول حقیقی به بازار متوقف شد. این در حالی بود که در هفته اول اسفند به طور میانگین روزانه 165 میلیارد تومان پول حقیقی به بازار وارد شده بود.

ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار در روز یکشنبه 283 میلیارد تومان بود. روز دوشنبه نیز 547 میلیارد تومان سرمایه حقیقی باز بازار خارج شد. روز سه‌شنبه ارزش پول حقیقی خروجی 133 میلیارد تومان بود. 

روز چهارشنبه برای چهارمین روز متوالی پول حقیقی خارج شد و خالص تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بورس تهران 860 میلیارد تومان بود. 

در مجموع کل هفته اخیر 345 میلیارد تومان سرمایه حقیقی از بازار سهام خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 69 میلیارد تومان بود.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین ورود پول حقیقی در روز شنبه به شستا و فولاد اختصاص داشت.  روز یکشنبه نیز فولاد و شستا بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند و در مقابل، شبندر، وغدیر، حکشتی و شپنا بیشترین خروج سرمایه را ثبت کردند.

دوشنبه بیشترین خروج به سهام فولاد (فولاد مبارکه) اختصاص داشت و فملی، فخوز و شبندر در رتبه‌های بعدی بودند. خودرو نیز بیشترین خروج پول را داشت. 

روز سه‌شنبه کگل بیشترین ورود را ثبت کرد و نمادهای وسالت، ثفارس و خاور بیشترین خروج را داشتند.

روز چهارشنبه نیز بیشترین خروج پول به نماد شستا اختصاص داشت و فولاد، شتران، فملی، شپنا و شبندر رتبه‌های بعدی را داشتند. در مقابل نمادهای رمپنا، فپنتا و کچاد بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید