پیش بینی بورس فردا 29 فروردین 1402 / استقبال خوب از خودرویی ها و بانکی ها

کدخبر: ۵۶۷۹۴۰
در حال حاضر گروه خودرویی وبانکی گروه‌های مورد استقبال بازار هستند و باید دید این در خواست خریدها تا چه زمان ادامه خواهد داشت.
پیش بینی بورس فردا 29 فروردین 1402 / استقبال خوب از خودرویی ها و بانکی ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، ارزش معاملاتی گروه خودرویی در بازار امروز حوالی هزار و 720 میلیارد تومانی قرار داشت تا نشان دهد همچنان بازار به  گروه خودرویی  علاقمند است و  گروه بانکی  با رشد قابل توجهی به عدد یک هزار و میلیارد تومان رسید. پیشتاز این گروه همچنان بانک ملت است که با استقبال خوبی مواجه شد.

خبرهای روز 

صبایی مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس اعلام کرده که در سال 1401 بالغ بر 81 هزار میلیارد تومان نقدینگی به حساب های کارگزاری  بورس  تزریق شده که بخش قابل توجهی از این مبلغ در ماه‌های آذر و اسفند 1401 واریز شده است.

سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری گفت: دعوت پادشاه عربستان از آقای رئیسی دریافت شده و به طور متقابل رئیس جمهور از ایشان برای سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت کرده‌اند.

کنعانی همچنین این موضوع را عنوان کرد که امیدواریم آژانس به مسیر فنی متعهد باشد و ما شاهد باشیم که آژانس حداکثر تلاشش را انجام دهد که از تاثیرات سیاسی و فشارهای سیاسی به دور بماند.

وزیر اقتصاد نیز عنوان کرد که صدای نارضایتی ناشی از افزایش قیمت برخی از کالاها و ضعف نظارتی در بازار به سرعت به گوش دولت رسیده و بخشی از تغییرات کابینه در این جهت است.

اما به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران،  فرابورس  در حال حاضر پیشنهادی برای افزایش  دامنه نوسان  در تابلوهای زرد، نارنجی و قرمز بازار پایه نداشته و درخواست افزایش آن را از سازمان بورس ندارد.

بررسی تکنیکالی شاخص بورس تهران 

شاخص بورس تهران تهران در جریان معاملات روز جاری با رشد 14 هزار واحدی خود را در محدوده های 2 میلیون و 289 واحدی دید.  ارزش معاملات  روز جاری روی رقم 16 هزار و 139 میلیارد تومان قرار گرفت و ارزش بازار  بورس تهران  نیز در محدوده 8 هزار و 476 (هزار میلیارد تومان) قرار گرفت.

شاخص کل بورس تهران آرام در مسیر صعودی گام بر می دارد و با عبور از مقاومت هارمونیک 113 درصدی فیبوناچی خود (محدوده 2 میلیون و 230 هزار واحدی) به سمت مقاومت بعدی احتمالی یعنی حوالی 127 درصد فیبوناچی (محدوده 2 میلیون و 380 هزار واحدی) در حرکت است.

شاخص هم وزن نیز همچان پیش می‌تازد و خود را در هدف بعدی مقاومت فیبوناچی 200 درصدی دیده است. شاخص هم وزن با عبور از مقاومت 550 هزار واحدی تاریخی خود بهتر از شاخص هکل عمل کرد و مدتی در مسیر صعودی قرار داشت و خود را به اولین مقاومت -محدوده 665 هزار واحدی- رساند. پس از آن نیز  شاخص هم وزن  دست از صعود برنداشت و در حال حاضر در محدوده 740 هزار واحدی قرار دارد.

در صورتی که شاخص بورس تهران بخواهد مسیر عبوری شاخص هم وزن را طی کند باید این انتظار را داشت که  شاخص کل  برای رسیدن به اهداف بالاتر همچنان فرصت دارد. 

در حال حاضر گروه خودرویی وبانکی گروه‌های مورد استقبال بازار هستند و باید دید این در خواست خریدها تا چه زمان ادامه خواهد داشت. 

کل

هم وزن

 در همین رابطه:

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید