گزارش «اقتصادنیوز» از ورود و خروج پول حقیقی به بازار سهام

جابه‌جایی 16 هزار میلیاردی سهام به حساب حقیقی‌های بورس

کدخبر: ۵۷۱۲۵۹
اقتصادنیوز: در هفته‌ اخیر روند ورود سرمایه به بورس ادامه داشت و ورود پول حقیقی برای چهاردهمین روز معاملاتی متوالی ادامه داشت.
 جابه‌جایی 16 هزار میلیاردی سهام به حساب حقیقی‌های بورس

به گزارش اقتصادنیوز ، در اولین روز معاملاتی هفته اخیر برای دهمین روز کاری متوالی پول حقیقی به بازار سهام وارد شد. ارزش پول حقیقی ورودی 2 هزار و 502 میلیارد تومان بود. 

ورود پول روز یکشنبه نیز ادامه داشت و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار هزار و 228 میلیارد تومان بود. روز دوشنبه 677 میلیارد تومان وارد شد و روز سه‌شنبه نیز این رقم به هزار و 367 میلیارد تومان افزایش یافت.

در آخرین روز کاری هفته نیز برای چهاردهمین روز متوالی ورود پول ثبت شد و هزار و 852 میلیارد تومان سرمایه حقیقی وارد شد. 

در مجموع کل هفته اخیر 7 هزار و 626 میلیارد تومان سرمایه حقیقی به بازار سهام وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی هزار و 525 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین افزایش 106 درصدی داشته است. 

در 14 روز اخیر در مجموع 16 هزار و 234 میلیارد تومان پول حقیقی وارد شده است. بنابراین به طور میانگین روزانه 4 هزار و 58 میلیارد تومان پول حقیقی وارد شده است. 

رکوردداران ورود پول حقیقی

بیشترین ورود پول حقیقی در روز شنبه به فولاد تعلق داشت و نمادهای امین، فخوز و ثبهساز در رتبه‌های بعدی بودند. ثبهساز روز یکشنبه به صدر جدول ورود پول حقیقی صعود کرد و فولاد برخلاف روز قبل، بیشترین خروج پول را داشت. روز دوشنبه ثبهساز بار دیگر بیشترین ورود پول را داشت و فولاد بیشترین خروج پول را به خود اختصاص داد.

سه‌شنبه بیشترین ورود به نمادهای وبصادر، شیران و ثشاهد اختصاص داشت. در مقابل، فولاد، وکغدیر و کالا بیشترین خروج را داشتند. 

در آخرین روز هفته نیز خودرو و خساپا بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را ثبت کردند. در روز چهارشنبه، نماد فولاد برای چهارمین روز متوالی بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و وبملت و فملی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید