رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بازار سهام

کاهش خروج سرمایه از بورس تهران

کدخبر: ۵۸۴۴۰۵
اقتصادنیوز: در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران متوقف شد اما دوباره از سر گرفته شد.
به گزارش اقتصادنیوز ، در این هفته شاهد توقف خروج پول حقیقی بودیم و در رزوهای یکشنبه و دوشنبه ورود سرمایه ثبت شد. روز شنبه 284 میلیارد تومان خارج شد. رقم ورود پول حقیقی در روز یکشنبه 53 میلیارد تومان و روز دوشنبه 138 میلیارد تومان بود. روز سه‌شنبه نیز 126 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. در در آخرین روز کاری هفته 12 میلیارد تومان خارج شد.

در مجموع کل هفته 231 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 46 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته 85 درصد کمتر است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین خروج پول حقیقی در روز شنبه به کالا تعلق داشت و نمادهای وتجارت، فلوله و نوری در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای وارس، نیان و وبملت بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز وبملت بیشترین خروج را داشت و کالا و فلوله در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نیان، وبهمن، کتوسعه و پارسان بیشترین ورود را ثبت کردند. روز دوشنبه وبملت برای دومین روز بیشترین خروج را داشت و نمادهای خاور و فلوله در رده‌های بعدی قرار داشتند. در سوی دیگر، نماد کتوسعه بیشترین ورود را داشت. روز سه‌شنبه کالا، ومعادن، خکمک، خساپا و خودرو بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل شیراز، حکشتی و وبهمن بیشترین ورود را ثبت کردند.

در آخرین روز هفته نیز خکمک، وبملت، کالا، خودرو، وکغدیر و کگل بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند و نمادهای حآفرین، بترانس، وپارس، اتکای و وارس بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را ثبت کردند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید