رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بازار سهام

فرار حقیقی‌ها از بورس تهران

کدخبر: ۵۸۷۰۸۱
اقتصادنیوز: در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران متوقف شد اما روز چهارشنبه دوباره از سر گرفته شد.

به گزارش اقتصادنیوز ، در این هفته شاهد تداوم خروج پول حقیقی بودیم و به استثنای روز سه‌شنبه در بقیه رزوهای هفته خروج سرمایه ثبت شد. روز شنبه 278 میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه 930 میلیارد تومان و روز دوشنبه هزار و 122 میلیارد تومان بود. روز سه‌شنبه پس از 10 روز پول حقیقی وارد شد که رقم آن 774 میلیارد تومان بود. در آخرین روز کاری هفته 12میلیارد تومان خارج شد.

در مجموع کل هفته هزار و 568 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 314 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته 62 درصد کمتر است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین خروج پول حقیقی در روز شنبه به فارس تعلق داشت و نمادهای پی پاد، ونوین و شپنا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای قاسم، ناما و شبندر بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز تکیمیا بیشترین خروج را داشت و وبملت، فملی، ونوین و فارس در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل غفارس، شبندر، غشان و قاسم بیشترین ورود را ثبت کردند. روز دوشنبه وبملت بیشترین خروج را داشت و نمادهای تکیمیا، شستا و فملی در رده‌های بعدی قرار داشتند. در سوی دیگر، نماد خودرو بیشترین ورود را داشت. روز سه‌شنبه نوری، وپست، فملی و خعمرا بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل شپنا، وبملت، وتجارت، شستا و شتران بیشترین ورود را ثبت کردند.

در آخرین روز هفته نیز وآیند، آسیا، سیلام، وگستر، نیان و فارس بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند و نمادهای گلدیرا، فجر، فسبزوار، شبریز و پترول بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را ثبت کردند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید