رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی از بازار سهام

روی خوش سهامداران به بورس

کدخبر: ۵۹۵۱۱۳
اقتصادنیوز: در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران متوقف شد و شاهد ورود پول حقیقی به بازار سهام بودیم.

به گزارش اقتصادنیوز ، در اولین روز هفته و پس از 7 روز پیاپی پول حقیقی به بورس تهران وارد شد. روز شنبه 467 میلیارد تومان وارد شد. رقم ورود پول حقیقی در روز یکشنبه 402 میلیارد تومان اما روز دوشنبه 155 میلیارد تومان خارج شد. روز سه‌شنبه نیز رقم پول خروجی 197 میلیارد تومان بود. روز چهارشنبه 89 میلیارد تومان پول حقیقی وارد شد.

در مجموع کل هفته 606 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی 121 میلیارد تومان بود. 

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد شپنا بیشترین ورود پول حقیقی را داشت. پس از شپنا، نمادهای فولاد، شتران، شستا و خساپا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای گشان، خودرو و شبریز بیشترین خروج پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز شستا، صبا، شتران، شبندر و خساپا بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند. در مقابل رمپنا، پی پاد و بمولد بیشترین خروج را ثبت کردند. روز دوشنبه نیز بیشترین خروج سرمایه به نمادهای وبملت، خودرو، شتران، عالیس و شپنا تعلق داشت. در سوی دیگر، نمادهای شستا، پارسان و پارس بیشترین ورود را داشتند. روز سه‌شنبه وبملت، شپنا، شپدیس، شبندر و فملی بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل همراه، وساپا و شخارک بیشترین ورود را ثبت کردند. 

در روز چهارشنبه نماد سامان بیشترین خروج را داشت. فملی، تاپیکو، ثمسکن و شپنا نیز در رده‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، وتجارت، گلدیرا، شستا، اخابر و ثفارس بیشترین ورود را داشتند. 

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید