گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سهام؛

بازگشت سهامداران به بورس تهران+ نمودار

کدخبر: ۶۰۸۷۷۲
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته 163 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی 33 میلیارد تومان بود.
بازگشت سهامداران به بورس تهران+ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران متوقف شد و شاهد ورود پول حقیقی در 3 روز معاملاتی بودیم. در اولین روز هفته 130 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه 25 میلیارد تومان و روز دوشنبه 96 میلیارد تومان وارد شد. روز سه‌شنبه نیز رقم پول ورودی 143 میلیون تومان بود. 

در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد خروج پول بودیم و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار 181 میلیارد تومان بود. 

در مجموع کل هفته 163 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی 33 میلیارد تومان بود.  

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد معاملاتی حفارس بیشترین ورود پول حقیقی را داشت. پس از حفارس، نمادهای وبصادر، اخابر، حسینا و خزامیا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای وآیند، شستا، بپاس، ساوه و ذوب بیشترین خروج پول را داشتند. 

روز یکشنبه نیز وبملت، فملی، شستا، شپنا و بپاس بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در مقابل شیراز، زاگرس، خاهن و کترام بیشترین ورود را ثبت کردند.

روز دوشنبه بیشترین خروج سرمایه به نمادهای فملی، آریان، بپاس، وآیند و شستا تعلق داشت. در سوی دیگر، نمادهای بالبر، بوعلی، ذوب، خاهن و بمپنا بیشترین ورود را داشتند. در روز سه‌شنبه نیز بیشترین خروج به فزر، وآیند، خاور، وحافظ و شپنا اختصاص داشت و ذوب، وبصادر، واتی، صباح و حفارس بیشترین ورود را داشتند. 

در آخرین روز هفته نیز بیشترین خروج متعلق به شپنا، وبملت، خساپا، ولصنم و خودرو بود و در سوی دیگر سخاش، بمپنا، واتی، اخابر و صباح بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند. 

020817

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید