گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام؛

خروج سنگین سرمایه از بورس در 2 روز آخر پاییز

کدخبر: ۶۱۶۹۴۵
اقتصادنیوز: در مجموع کل هفته 652 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 163 میلیارد تومان بود.
خروج سنگین سرمایه از بورس در 2 روز آخر پاییز

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران در دو روز پایانی هفته از سر گرفته شد. در اولین روز هفته 85میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد. رقم ورود پول حقیقی در روز دوشنبه نیز 37 میلیارد تومان بود. اما روز سه‌شنبه 449 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. 

در آخرین روز معاملاتی هفته شاهد خروج پول بودیم و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار 325 میلیارد تومان بود. 

در مجموع کل هفته 652 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 163 میلیارد تومان بود.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد معاملاتی شپنا بیشترین خروج پول حقیقی را داشت. پس از شپنا ، نمادهای وآیند، کرمان، آسیاتک و شپدیس در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای اخابر، خبنیان، ذوب، حآفرین و ثشاهد بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز دوشنبه بیشترین ورود سرمایه به نمادهای شتران، کهمدا، وسپهر، وخارزم و پترول تعلق داشت. در سوی دیگر، نمادهای وسالت، بپاس، وآیند، خودرو و وتجارت بیشترین خروج را داشتند. در روز سه‌شنبه نیز بیشترین ورود به وبهمن، ونفت، وثنو، قشرین و شتران اختصاص داشت و وسالت، رمپنا، وتجارت، اخابر و ذوب بیشترین خروج را داشتند. 

در آخرین روز هفته نیز بیشترین ورود متعلق به خبنیان، کرومیت، بمپنا، سلار و غدشت بود و در سوی دیگر وبملت، شیران، شپنا، فولاد، فملی، شتران و شستا بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی را داشتند. 

020929

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید