تزریق 50 هزار میلیارد تومان نقدینگی به بخش تولید

کدخبر: ۳۶۹۹۲۴
بر اساس مصوبه کمیسیون جهش تولید که به ریاست معاون اول رییس جمهور، برگزار می شود، 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت های تولید داخلی در نظر گرفته شد.
تزریق 50 هزار میلیارد تومان نقدینگی به بخش تولید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شاتا؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از شنبه آینده نظارت بر توزیع کالاها کنترل هوشمند بازار تشدید می شود.

 

علیرضا رزم حسینی در حاشیه جلسه کمیسیون های مجلس در جمع خبرنگاران افزود: نیروهای بازرسی سازمان حمایت و بازرسان سازمان های صمت استان ها با همراهی و همکاری بسیجیان عزیز در سراسر کشور به ابزارهای هوشمند مورد نیاز برای کنترل و نظارت بر بازار مجهز شده‌اند و روند تشدید نظارت بر بازار را اجرایی می کنند.

وی ادامه داد: بازرسی از مراکز اصلی، بنکداران و انبارداران طبق قانون انجام خواهد شد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی صورت می پذیرد.

وزیر صمت در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: واردات کالاهای اساسی به خوبی در حال انجام است و بانک مرکزی همکاری خوبی با ما برای تامین ارز مورد نیاز دارد و انشاءالله در نیمه دوم سال واردات کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بیشتر می شود.

رزم حسینی در خصوص تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی در کشور اعلام کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون جهش تولید که به ریاست معاون اول رییس جمهور، برگزار می شود، 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت های تولید داخلی در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: با این افزایش تولید و سرمایه در گردشی که در اختیار واحدهای تولیدی قرار می‌گیرد تا جایی که می‌توانیم نسبت به کاهش قیمت‌ها در بازار اقدام خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه بخش عمده‌ای از این افزایش قیمت‌ها به خاطر تغییر در نرخ ارز می باشد، اضافه کرد: تمام سعی ما بر این است که علیرغم همه محدودیت‌ها و مشکلات ثبات قیمتی در بازار ایجاد شود.

 

 
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید