در رویداد "دوشنبه‌های استارتاپی" صورت گرفت

کسب ۴۰ درصدی سرمایه برای استارتاپ‌ها

کدخبر: ۳۷۰۸۷۴
مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی از رسیدن به ضریب ۳۰ تا ۴۰ درصدی در جذب سرمایه توسط استارتاپ‌های شرکت کننده در رویدادهای دوشنبه‌های استارتاپی در ۶ ماه گذشته خبر داد.
کسب ۴۰ درصدی سرمایه برای استارتاپ‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ایسنا، محمدحسین رضوانیان امروز در رویداد جذب سرمایه در حوزه خودرو از رویدادهای مجازی" دوشنبه‌های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی" با تاکید بر اینکه درخت "دوشنبه‌های استارتاپی" بعد از ۶ ماه اکنون بارور شده است، افزود: در حال حاضر با برگزاری ۹ رویداد شاهد بازخورد خوبی از سوی سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها در فضای اکوسیستم نوآوری کشور هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ استارتاپ در فرآیند نهایی شدن جذب سرمایه هستند، خاطر نشان کرد: برخی از این استارتاپ‌ها سرمایه مورد نیاز خود را از طریق سرمایه گذار جذب کرده‌اند و برخی نیز در قالب خدمات "هم سرمایه‌گذاری" صندوق نوآوری و شکوفایی توانسته‌اند سرمایه مورد نیاز خود را جذب کنند.

رضوانیان فرآیند سرمایه‌گذاری را یک فرآیند زمان‌بر دانست و ادامه داد: از این رو صندوق نوآوری و شکوفایی از همه ابزارهای حمایتی خود استفاده می‌کند تا استارتاپ‌ها را در مسیر توسعه و جذب سرمایه  کمک کند و خوشبختانه در رویداد حوزه سلامت که اولین رویداد دوشنبه‌های استارتاپی صندوق در اردیبهشت ماه سال جاری بود، از ۶ استارتاپ حاضر برای  ۴ استارتاپ جذب سرمایه شد.

مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری وشکوفایی با اشاره به برگزاری دهمین رویداد دوشنبه‌های استارتاپی در حوزه خودرو، یادآور شد: برگزاری این رویدادها تا پایان سال ادامه خواهد  داشت و امیدواریم شاهد بارور شدن فعالیت استارتاپی در کشور باشیم.

رضوانیان افزود: توانستیم  به ضریب ۳۰ تا ۴۰ درصدی در جذب سرمایه توسط استارتاپ های شرکت کننده در رویداد دوشنبه های استارتاپی در ۶ ماه گذشته برسیم.

در رویداد دوشنبه‌های استارتاپی حوزه خودرو، استارتاپ‌های "بازار خوردو " پلتفرم آنلاین نیازمندی‌ها و خدمات خودرو، " تاکسی بورد" نمایشگر دیجیتالی به عنوان  رسانه تبلیغاتی نوین در داخل تاکسی، "چارچرخ" سامانه هوشمند خدمات خودرو شامل ارائه خدمات ۲۴ ساعته در زمینه تعمیر، نگهداری خودرو، شناخت معایب خودرو ، "ماشین نو" بازارچه آنلاین لوازم یدکی خودرو با ایجاد ارتباط بین فروشندگان و خریداران لوازم یدکی خودرو به وسیله پلتفرم و "اینوباس" سرویس رزرواسیون حمل و نقل، فعالیت خود را به سرمایه گذاران ارائه کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید