بررسی وضعیت ۵۰۰ طرح راکد صنعتی

کدخبر: ۳۷۱۷۳۶
۵۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی راکد نصب سوله تا مرحله نصب ماشین آلات تا پایان سال توسط کمیته پایش مرکب از دستگاه های مرتبط استانی و با حضور سرمایه گذاران عارضه یابی و فعالسازی می شود.
بررسی وضعیت ۵۰۰ طرح راکد صنعتی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ایسنا، صابر پرنیان، از برگزاری اولین جلسه کارگروه تعیین تکلیف طرح های راکد در قالب کمیته پایش خبر داد و افزود: در این کمیته تعداد ۲۰طرح راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در راستای عملیاتی کردن ابلاغیه استانداری تهران، کمیته پایش طرح های راکد با حضور نمایندگان استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و سرمایه گذاران طرح های صنعتی برگزار شد.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاری های صورت گرفته در حوزه صنایع کوچک در محدوده شهرک ها و نواحی صنعتی تصریح کرد: کمیته پایش طرح های راکد بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از صنعتگران و حمایت از کارآفرینانی که موفق به اجرا و تکمیل طرح خود نشده اند، تشکیل شد.

پرنیان یادآور شد: تمام طرح‌های راکد شناسایی شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مورد بررسی و پایش قرار خواهند گرفت تا اقدامات عملی برای فعال کردن یا تصمیمات دیگر اتخاذ شود.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: هدف گذاری کمیته تا پایان سال با کمک دستگاه های مرتبط، برنامه ریزی برای فعالسازی ۵۰۰ طرح صنعتی است و هر هفته ۲۰ طرح صنعتی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید