تصویب حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان طرح در صندوق توسعه صنایع دریایی

کدخبر: ۳۸۱۴۷۸
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی از تصویب حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان طرح دریایی در این صندوق و معرفی به بانکها جهت دریافت تسهیلات خبر داد.
تصویب حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان طرح در صندوق توسعه صنایع دریایی

 عبدالمجید رضوانی در “دومین کنفرانس ملی صنعت، تجارت و علوم دریایی” با بیان این مطلب افزود: با توجه به وجود بیش از ۵۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی و داشتن یک درصد جمعیت جهان، باید به سمت افزایش سهم خود از صنایع دریایی جهان حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تلاشهای فراوانی در این زمینه انجام شده است و به آینده این صنایع همچنان امیدواریم.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی در ادامه تصریح کرد: پیش بینی سهم صنایع دریایی کشور برای افق ۱۴۰۴ نیم درصد بازار جهان بوده که امیدواریم با توجه بیشتر به این گونه صنایع و در اختیار گذاشتن منابع مورد نظر، در ادامه راه بتوان به میزان پیش بینی شده در صنایع دریایی توفیقاتی کسب نماییم.

رضوانی همچنین بیان کرد: صندوق توسعه صنایع دریایی با توجه به رسالتی که داشته، تمام تلاش خود را برای حمایت از صنایع دریایی صرف نموده و توانسته حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان طرح دریایی را تصویب کرده و جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی نماید که از این میان حدود یک سوم طرح‌ها موفق به دریافت تسهیلات مورد نظر گردیده‌اند.

وی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد که در سایه تلاش بیشتر تمامی دست‌ اندرکاران صنایع دریایی کشور بتوان گامهای رو به جلو بیشتری در رسیدن به اهداف مورد نظر صنایع دریایی ایران برداشت.

گفتنی است که دومین کنفرانس ملی صنعت، تجارت و علوم دریایی” در چهار محور علوم دریایی، اقتصاد و مدیریت دریا، مهندسی دریا و همچنین محیط زیست دریایی توسط دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بصورت مجازی برگزار شد.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید