رصد بازار لوازم خانگی؛

قیمت یخچال سایدبای ساید در بازار

کدخبر: ۳۹۵۹۱۲
یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190S با قیمت 20 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود که می توان گفت عنوان ارزان ترین یخچال سایدبای ساید بازار را به خود اختصاص می دهد.
قیمت یخچال سایدبای ساید در بازار

به گزارش اقتصادنیوز ، یخچال های سایدبای ساید از لاکچری های بازار لوازم خانگی محسوب می شوند و اغلب در محدوده قیمتی 20 میلیون تا 80 میلیون تومان قرار دارند.

شاید یکی از دلایل مهمی که بسیاری از خانواده ها تمایل به خرید یخچال های ساید بای ساید دارند، گنجایش و ظرفیت خوب آن است. معمولا خانواده‌های پرجمعیت یا خانواده هایی که فکر می‌کنند مواد غذایی زیادی دارند و احتیاج به فضای بیشتری برای آنها دارند،  سراغ خرید این نوع از یخچال ها می‌روند.

از ویژگی هایی که برخی از یخچال های گران قیمت ساید را از یخچال های دیگر متمایز می کند می توان به قفل کودک، یخساز اتوماتیک، و فیلتر تصفیه آب اشاره کرد.

رصد بازار لوازم خانگی نشان دهنده آن است که در حال حاضر یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل SXB550 با قیمت 82 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که با این محدوده قیمتی می‌توان گفت عنوان بالاترین قیمت در میان یخچال های سایدبای ساید موجود در بازار را به خود اختصاص داده است.

همچنین یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل  P190S با قیمت 20 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود که می توان گفت عنوان ارزان ترین یخچال سایدبای ساید بازار را به خود اختصاص می دهد.

در ادامه لیستی از انواع یخچال های ساید در بازار جمع آوری شده است.

ساید2

1ساید

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید