رصد بازار تلفن همراه،

قیمت انواع موبایل های آیفون در بازار

کدخبر: ۴۰۶۱۳۰
آیفون اس ای 2020 با ظرفیت 64 گیگابایت را می توان با قیمت 16 میلیون تومان خریداری کرد؛ که یکی از ارزان ترین گوشی های اپل به شمار می رود.
قیمت انواع موبایل های آیفون در بازار

به گزارش اقتصادنیوز،  امکانات فوق‌العاده بی‌شمار تلفن‌های هوشمند موجب شده تا این دستگاه‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. برقراری تماس صوتی و ویدئویی، ارتباط با اینترنت، فضای مجازی، ثبت فیلم و عکس و استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که توسط این دستگاه چند اینچی ارائه می‌شود.

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند؛ علاوه بر این موارد این روزها به دلیل شیوع کرونا و دورکاری کارمندان و آموزش مجاری دانشجویان و دانشجویان، گوشی های موبایل با افزایش تقاضای بسیاری مواجه هستند و بسیاری از خانواده ها تمایل به خرید گوشی های ارزان قیمت برای دانش آموزان و یا دانشجویان برای استفاده در کلاس های آنلاین مدارس و دانشگاه ها دارند.

در ادامه قیمت انواع گوشی های موبایل اپل از فروشگاه های آنلاین جمع آوری شده است؛ آیفون اس ای 2020  با ظرفیت 64 گیگابایت را می توان با قیمت 16  میلیون تومان خریداری کرد؛  که یکی از ارزان ترین گوشی های اپل به شمار می رود.

 همچنین آیفون 12 پرو مکس، دو سیم‌کارته با ظرفیت512 گیگابایت که گران ترین گوشی اپل است را اکنون می توان با قیمت52 میلیون تومان خریداری کرد.

گوشی آیفون2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید