رصد بازار موبایل؛

قیمت انواع موبایل های سامسونگ سری A

کدخبر: ۴۰۷۱۵۱
در این گزارش قیمت روز انواع گوشی های موبایل سامسونگ سری A موجود در بازار گردآوری شده است.
قیمت انواع موبایل های سامسونگ سری A

به گزارش اقتصادنیوز ، سامسونگ یکی از بهترین و البته از گرانترین برندهای گوشی موبایل در دنیا است و هر چند وقت یکبار با رونمایی مدل هایی جدید با ویژگی های منحصر به فرد ، دنیا را شگفت زده می کند. در ایران بعد از اپل، سامسونگ از محبوب ترین موبایل های بازار است. 

ویژگی هایی که سامسونگ برای گوشی های خود در نظر گرفته است، منحصر به فرد است و هر ساله متخصصان این شرکت در تلاش هستند تا علاوه بر رفع نقص های قبلی، ویژگی های جدیدتری را اضافه کنند. تاچ راحت و سریع، رزولوشن بالا برای عکاسی، امکان درج انواع برنامه های مختلف، تاچ کناری صفحه و غیره از مهم ترین ویژگی های آن است.

این برند اسم سری‌های خود را به ترتیب از پرچم‌دار تا پایین رده نامگذاری کرده و حرف اول برند خود را برای پرچمدارانش در نظر گرفته است. در واقع سامسونگ برای اینکه طیف وسیعی از کاربران هدف را پوشش دهد سری‌های مختلفی را با قیمت‌های مختلف، همچنین قابلیت‌های متفاوت ارائه داده است. 

این رتبه بندی شامل S پرچمدار، Note پرچمدار، A میان‌رده و پایین‌رده، M میان رده هایی با تمرکز بر عملکرد باتری می باشد.

بررسی بازار موبایل های موجود در بازار نشان می دهد که در حال حاضر گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A01  دو سیم کارته با ظرفیت 16 گیگابایت با قیمتی در محدوده 2 میلیون تومان در فهرست ارزان ترین های سری A  سامسونگ قرار دارد و در میان گران ترین ها نیز می توان به گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A72   دو سیم‌کارته با ظرفیت 256 گیگابایت اشاره کرد که با قیمتی در حدود 11 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می رسد.

در ادامه قیمت انواع موبایل های سامسونگ سری A از فروشگاه های آنلاین جمع آوری شده است؛

samsung

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید