یک خبر مهم برای بخش خصوصی: وام 8 درصدی بگیرید

کدخبر: ۴۶۱۷۶۷
به خریداران نمایشگاه ایران وام 8 درصدی داده میشود.
یک خبر مهم برای بخش خصوصی: وام 8 درصدی بگیرید

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از ایرنا، محمدحسین بهشتی روز سه شنبه در آیین افتتاحیه مشترک بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار و نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، افزود: نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی با حضور ۳۵۰ شرکت و ۹ هزار محصول برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه تجهیز دانشگاه ها،پژوهشگاه ها ،مراکز علمی و تحقیقاتی با محصول ایرانی، ارتقا توان ساخت داخلی در حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی،ایجاد برندهای ملی جهت حضور در بازارهای داخلی و خارجی است. 

حمام خون در بازار رمزارزها/ انفجار دوج کوین در روز سقوط بازار!

رییس نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت یادآور شد: این دوره از نمایشگاه با حضور ۳۷۰ شرکت و ارایه بیش از ۹ هزار محصول دانش بنیان برگزار می شود که ۱۵ محصول برای نخستین بار به نمایش گذاشته شده است.

بهشتی افزود: محصولات ارایه شده نمایشگاه در سه سطح تعیین شده اند و بر اساس سطح بندی از ۴۰،۲۵،۱۰ درصد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار می شوند. سطح بندی محصولات بر اساس سطح ذاتی فناوری و میزان داخلی سازی محصولات انجام می شود.

رییس نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات ومواد آزمایشگاهی ایران ساخت به حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: مدارس و پژوهش سراهای دانش آموزی در این دوره از نمایشگاه از ۴۰ درصد حمایت، پژوهش سراهای دانش آموزی با تایید ستادهای توسعه فناوری راهبردی از ۷۰ درصد حمایت این معاونت برخوردار می شوند.

تحلیل بازار گاز و اوره و تاثیر بر شاخص مواد غذایی/در اکوایران ببینید:

بهشتی یادآور شد: همچنین تسهیلات لیزینگ همانند دوره های قبل در این دوره ارایه می شود، در نمایشگاه سال گذشته هشت تا ۱۰ درصد تسهیلات لیزینگ برای خریداران بخش خصوصی از محصولات شرکت های دانش بنیان که توسط خط اعتباری ۲۰ میلیون تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی از طریق صندوق توسعه فناوری نانو پرداخت شد.

وی گفت: سهم حمایتی معاونت علمی در دوره های قبل از این نمایشگاه ۳۲ میلیارد تومان بوده،در دوره هشتم به ۱۱۶ میلیارد تومان رسید که برآورد ما این است که در این دوره نیز همین مقدار حمایت صورت گیرد.

رییس نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات ومواد آزمایشگاهی ایران ساخت با بیان اینکه  مدل اقتصادی این نمایشگاه تجهیزات دولت ، بخش خصوصی و دانشگاه است، افزود: مجموع فروش شرکت ها با اهرم حمایتی ۳۶ درصدی معاونت علمی در ۸ دوره گذشته ۱۱۰۰میلیارد تومان است.

بهشتی گفت: در این دوره از نمایشگاه ۴۳۰ شرکت با بیش از ۹ هزار محصول مورد تایید قرار گرفتند که در نهایت ۳۷۰ شرکت در نمایشگاه به صورت غرفه حضور دارند.

نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار، سومین نمایشگاه تقاضاساخت و تولید ایرانی (تستا) و اولین نمایشگاه فناوری‌های نوپدید وآینده‌نگر امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و محمدعلی زلفی گل وزیر علوم گشایش یافت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید