قیمت روز خودرو دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ | بازگشت به مدار صعودی

کدخبر: ۳۲۰۹۹۰
اقتصادنیوز؛ بازار خودرو کمابیش به مدار صعودی بازگشته است. محصولات دو کارخانه اصلی خودروسازی کشور به افزایش پلکانی ادامه‌می‌دهند اگرچه محصولات ایران خودرو با شتاب کمتری در مسیر افزایشی حرکت کرده‌اند. محصولات کرمان‌خودرو رفتار دوگانه‌ای دارند و محصولات مدیران خودرو کمتر تغییر قابل توجهی داشته‌اند.
قیمت روز خودرو دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ | بازگشت به مدار صعودی
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو؛ خودرو‌های سایپا به مدار افزایش قیمت برگشتند. هرچند این روند به آرامی طی می‌شود، اما اینطور که پیداست کسی جلودار آن نیست.

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز دوشنبه ۲۳ دی ۹۸

امروز تیبا صندوق دار در حد ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۶۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل تیبا ۲ با کمی کاهش قیمت در حد ۲۰۰ هزار تومان در بازار ظاهر شده و به ۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برگشته است.  امروز ساینا با افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و ۶۹ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری می‌شود. کوییک دنده‌ای هم امروز ۱۰۰ هزار تومان گران شده و به ۷۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز پراید در بازار امروز دوشنبه ۲۳ دی ۹۸

پراید همگام با دیگر خودرو‌های سایپا روند افزایش قیمت در پیش گرفته است. امروز سایپا ۱۱۱ یا همان پراید هاچ‌بک در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان گران شده و به ۵۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. پراید صندوق‌دار هم افزایش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و امروز در بازار ۵۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در این بین پراید وانت مدتی است روی مرز ۶۰ میلیون تومان متوقف شده و با همین قیمت در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات سایپا امروز دوشنبه ۲۳ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۷,۹۰۰,۰۰۰
۵۷,۶۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۵۲,۸۰۰,۰۰۰
۵۲,۷۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۶۴,۴۰۰,۰۰۰
۶۴,۳۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۸,۴۰۰,۰۰۰
۶۸,۶۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۸,۸۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۹,۱۰۰,۰۰۰
۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۳ دی ۹۸

محصولات ایران خودرو با سرعت کمی به افزایش قیمت ادامه می‌دهند. امروز سمند LX در بازار ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. سمند EF۷ که هفته گذشته وارد کانال ۱۰۰ میلیونی شده بود، امروز در بازار ۱۰۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو ۴۰۵ امروز همگام با دیگر خودروها، روند افزایش قیمت در پیش گرفت است. طوری که پژو ۴۰۵ GLX امروز در بازار ۲۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۳ میلیون تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز با همان قیمت ۱۰۳ میلیون تومان روز گذشته به استقبال مشتریانش آمده و پژو ۴۰۵ SLX امروز حدود ۴۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ SLX در حال حاضر ۹۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.  

پژو پارس امروز ۴۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به ۱۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برگشته است. رانا هم کاهش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و در بازار با نرخ ۹۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در این بین دانگ‌فنگ H. ۳۰ امروز تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده و در بازار با نرخ ۱۶۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی را در کارنامه خود ثبت کرده و در بازار با قیمت ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ این روز‌ها روی نرخ ۱۱۸ میلیون تومان متوقف شده و این در حالی است که قیمت مصوب کارخانه برای این محصول ۷۹ میلیون تومان اعلام می‌شود و نشان دهنده اختلاف ۴۰ میلیونی قیمت کارخانه و بازار است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار در همین محدوده قرار دارد و با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود.

دنا امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده و در بازار با نرخ ۱۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس سر جایش روی نرخ ۱۵۶ میلیون تومان متوقف شده و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. در  این بین دنا پلاس با موتور توربو شارژ بیشترین افزایش قیمت را در بازار خودرو به نام خود ثبت کرده و حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز دنا پلاس توربو در حال حاضر ۱۸۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۳ دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۹,۲۰۰,۰۰۰
۶۸,۹۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۷,۹۰۰,۰۰۰
۸۷,۴۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۱۰۰,۷۰۰,۰۰۰
۱۰۰,۷۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۸۳,۰۰۰,۰۰۰
۸۲,۸۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۵,۴۰۰,۰۰۰
۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۵,۵۰۰,۰۰۰
۱۰۵,۹۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۹۴,۳۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۳,۲۰۰,۰۰۰
۹۳,۳۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 1
۱۲۷,۵۰۰,۰۰۰
۱۲۶,۵۰۰,۰۰۰
۸۳,۶۲۳,۰۰۰
دنا پلاس تیپ 1
۱۵۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۸۸,۷۰۰,۰۰۰
۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۳۹,۵۰۰,۰۰۰
۱۳۹,۵۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۷۸,۷۰۰,۰۰۰
۱۷۹,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۴,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 2008
۳۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰

 

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز دوشنبه ۲۳ دی ۹۸

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید