قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا در بازار/ قیمت پراید 111 افزایش یافت + جدول

کدخبر: ۳۷۶۳۵۷
خودروهای پرتیراژ سایپا دیروز 10 آذر ۱۳۹۹ در بازار با چه قیمتی در بازار معامله شدند و آیا روند نزولی قیمت در بازار محصولات سایپا ادامه دار بوده است؟
قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا در بازار/ قیمت پراید 111 افزایش یافت + جدول

به گزارش اقتصاد نیوز؛ از جمله محصولات سایپا که دیروز در بازار مورد ارزیابی قرار گرفته اند می‌توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند و طی هفته های اخیر افت قیمت قابل توجهی را ثبت کرده اند.

رصد بازار نشان دهنده آن است پراید 131 که پنج شنبه هفته گذشته سد قیمتی را شکست و قیمت آن به زیر 100 میلیون تومان رسید، دیروز با قیمت 97 میلیون تومان در بازار معامله شد و با این شرایط می توان گفت پس از افت قیمت در هفته گذشته روزهای اخیر را با ثبات سپری کرد. 

ثبات در بازار پراید 131 درحالی دیروز  ثبت شده که قیمت مدل هاچ‌بک پراید یا همان «پراید 111» نیز در بازار به 125 میلیون تومان رسید و با این شرایط می توان گفت این خودرو پس از چند روز افت قیمت رشد قیمت داشته است. پنج شنبه هفته گذشته این خودرو با قیمت 119 میلیون تومان در بازار قیمت خورده بود.

«تیبا صندوقدار» از دیگر محصولاتی است که طی دو هفته اخیر روند نزولی قیمت داشته، روندی که دیروز هم برای این خودرو ثبت شد و با افت قیمت چهار میلیون تومانی نسبت به پنج شنبه گذشته قیمت آن به 116 میلیون تومان رسید.

«تیبا2» معمولی دیگر محصول سایپا نیز با توجه به اینکه در رده خودروهای هاچ بک قرار دارد طرفدارن خاص خود را دارد، این خودرو دیروز هم افت قیمت داشت وبا قیمت 126 میلیون تومانی در باز داد و ستد شد.

از سوی دیگر تیبا صندوقدار نیز دیروز روند نزولی قیمت داشته و نسبت به پنج شنبه گذشته با افت چهار میلیون تومانی در بازار با قیمت 116 میلیون تومان خرید و فروش شد.

اما ساینا  که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز دیروز با قیمت 135 میلیون تومان در بازار معامله شد. 

سااااااایپا

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید