قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا + جدول

کدخبر: ۳۷۶۷۷۸
خودروهای پرتیراژ سایپا امروز در بازار با چه قیمتی معامله شدند؟
قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا  + جدول

به گزارش اقتصاد نیوز؛ از جمله محصولات سایپا که در بازار مورد ارزیابی قرار گرفته اند می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند و طی هفته های اخیر افت قیمت قابل توجهی را ثبت کرده اند.

براساس ارزیابی های صورت گرفته بازار خودرو دیروز شاهد رشد قیمت نسبت به روز دوشنبه بود، اما این روند امروز تعدیل شد بطوریکه بسیاری از خودروهای پرتیراژ مجدد وارد کانال افت قیمت شدند. در این خصوص می توان به قیمت پراید 131 اشاره کرد که در روزهای آخر هفته گذشته به زیر 100 میلیون تومان رسید و با رنج قیمتی 95 تا 97 میلیون تومان خرید و فروش شد، اما روزگذشته مجدد به کانال 100 میلیون تومان وارد شد و در بازار 108 میلیون تومان قیمت خورد، اما این خودرو مجدد امروز افت قیمت را تجربه کرد و نسبت به روز گذشته سه میلیون تومان ارزان تر و با قیمت 105 میلیون تومان در بازار معامله شد.

از دیگر محصولات در بازار می توان به «تیبا صندوقدار» اشاره کرد؛  ارزیابی بازار خودرو نشان می دهد که دیروز با قیمت 112 میلیون تومان معامله شده و امروز در بازار 111 میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت «تیبا2»  معمولی نیز در بازار 122 قیمت خورد، اما ساینا  که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز دیروز با قیمت 124میلیون تومان در بازار معامله شد.

سایپا

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید