پنجمین روز بدون نوسان در بازار ایران خودرو + جدول

کدخبر: ۳۷۸۶۶۸
محصولات پرتیراژ ایران ‌خودرو امروز 22 آذر ۱۳۹۹ برای پنجمین روز بدون تغییر قیمت در بازار معامله شدند.
پنجمین روز بدون نوسان در بازار ایران خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو  خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، « پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر  خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات پرتیراژ ایران‌خودرو نیز همانند سایپایی ها امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند و روز آرامی را سپری کردند. کاهش تقاضا  در بازار یکی از دلایلی است فعالان بازار خودرو ثبات  در بازار خودرو را به آن نسبت می دهند. به گفته فعالان بازار خودرو«الزام خودروسازان برای تحویل تمام خودروهای مستقر در پارکینگ ها»، «شدت گرفتن زمزمه های واردات خودرو» و «بلاتکلیفی در نحوه عرضه خودرو در بازار» از جمله دلایلی هستند که موجب شده تا متقاضیان خودروهای داخلی فعلا دست از خرید بکشند. 

قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو

براساس رصد بازار محصول پرطرفدار خانواده پژو که با توجه به رنج قیمتی و اسپرت بودن آن در میان محصولات پرطرفدار این گروه قرار دارد امروز نسبت به روز گذشته تغییری نداشته ودر بازار 198 میلیون تومان قیمت خورد .

«پژو 206 تیپ 5»  هم امروز نسبت به روز گذشته در بازار تغییر قیمتی نداشت و با قیمت 259 تومان خرید و فروش شد.

«پژو 206 صندوقدار» دیگر محصول این خانواده که بیش از همه تاکنون توانسته نظر خانواده ها را به خود جلب کند نیز امروز در بازار با محدوده قیمتی247 میلیون تومان قیمت خورد که مشابه قیمت روز گذشته بود.

از خانواده سمند نیز « سمندLX »  امروز در بازار با محدوده قیمتی 188 میلیون تومان قیمت خورد و مشابه قیمت روز گذشته بود ؛ این خودرو با موتور EF7  نیز بدون آپشن با قیمت حدود 205 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد که نسبت به روز گذشته تغییر نداشت .

از دیگر محصولات این خانواده می‌توان به «سمند سورن» اشاره کرد، این خودرو که بسیار محدود در بازار عرضه می شود . تقریبا بیشتر نمایندگی های ایران خودرو این خودرو را عرضه نمی کردند و از محدوده قیمتی آن نیز اطلاعی نداشتند اما نمایشگاه های  اتومبیل  امروز با قیمت 243 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و نسبت به روز  بدون تغییر بود .

ایران خودرو 22

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید