بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 30 آذر 99

«سورن» ارزان شد + جدول

کدخبر: ۳۸۰۴۲۷
بازار پرتیراژهای ایران خودرو آخرین روز پاییز را با آرامش سپری کردند و تنها «سمند سورن» با افت دو میلیون تومانی نسبت به روز گذشته در بازار عرضه شد.
«سورن» ارزان شد + جدول

ایران خودرو 30

به گزارش اقتصادنیوز؛ در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو  خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظرخریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

ثبات در بازار پرتیراژهای ایران خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو خریداری در بازار وجود ندارد و نبود تقاضا موجب شده تا شاهد ثبات در قیمت خودرو در بازار باشیم.

قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو

براساس رصد بازار محصول پرطرفدار خانواده «پژو 206 تیپ دو» که با توجه به محدوده قیمتی و اسپرت بودن آن در میان محصولات پرطرفدار این گروه قرار دارد امروز نسبت به روز گذشته در بازار 174 میلیون تومان قیمت خورد . «پژو 206 تیپ 5»  هم بدون تغییر قیمت امروز در بازار 245 میلیون تومان عرضه شد.

«پژو 206 صندوقدار» دیگر محصول این خانواده  امروز نسبت به روز گذشته تغییری قیمتی در بازار نداشت و با قیمت 230میلیون تومان خرید و فروش شد.

از خانواده سمند نیز «سمند LX »   هم امروز در بازار با محدوده قیمتی 174 میلیون تومان در بازار قیمت خورد؛ این خودرو با موتور EF7 نیز بدون آپشن با قیمت حدود 195 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از دیگر محصولات این خانواده می‌توان به «سمند سورن» اشاره کرد، این خودرو که بسیار محدود در بازار عرضه می شود . تقریبا بیشتر نمایندگی های ایران خودرو این خودرو را عرضه نمی کردند و از محدوده قیمتی آن نیز اطلاعی نداشتند اما نمایشگاه های  اتومبیل  امروز این خودرو دو میلیون ارزان تر از روز گذشته و  با قیمت 235 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری کردند .

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید