قیمت پراید، پژو 206، تیبا و سمند در یک هفته گذشته

کف خودرو 5 میلیون ارزان شد+ نمودار

کدخبر: ۳۸۷۰۹۹
بازار خودرو امروز نسبت به هفته گذشته چه تغییراتی را ثبت کرده است؟ ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که بطور متوسط کف قیمت خودرو در هفته اخیر روزانه 1 میلیون‌تومان نزول داشته است.
کف خودرو 5 میلیون ارزان شد+ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز ؛ با ارزیابی بازار می توان گفت رکورد افت قیمت در مدت زمان سپری شده به پژو 206 تیپ دو خودرو پرطرفدار در بازار اختصاص داشته است، بطوریکه این خودرو از 23 دی ماه تا سی ام  دی ماه افت 10 میلیون تومانی را تجربه کرد. اما پراید 111 نیز در این مدت کم کم خود را به مرز 100 میلیون رساند بطوریکه در دوره زمانی مورد بررسی افتی 5 میلیونی در بازار داشته است.

رصد بازار نشان دهنده آن است که در طول هفته سپری شده بازار روندی نزولی داشته است. محصولات پرطرفداری مانند «پراید»، «سمندLX »، «پژو 206 تیپ دو»و «تیبا هاچ بک» این دوره را با افت قیمت به پایان رسانده‌اند.

پراید131

ارزیابی وضعیت بازار پراید 131در مدت زمان مورد بررسی نشان دهنده آن است که این خودرو پس از سه روز ثبات قیمت از روز گذشته (29 دی ماه) روند افت قیمت را تجربه کرد و امروز به مرز 100 میلیون رسید.  براساس رصد بازار می توان گفت قیمت پراید در 23 دی ماه 108 میلیون تومان بوده و قیمت این خودرو با ریزش 5 میلیونی در طول یک هفته سپری شده امروز به 103 میلیون رسید.

N-1

 

سمند LX

سمند LX یکی دیگر از محصولات پرطرفدار بازار نیز در طول مدت زمان مورد بررسی پس از پنج روز ثبات قیمت از روز گذشته شکل نزولی به خود گرفت و قیمت آن از 181 میلیون تومان امروز در بازار به 178 میلیون تومان رسید.

N-2

پژو 206 تیپ دو

پژو 206 تیپ دو طی دوره زمانی مورد بررسی رکورددار افت قیمت در بازار بوده بطوریکه این خودرو پس از سه روز ثبات قیمت افتی 7 میلیونی را 29 دی ماه در بازار ثبت کرد و این افت امروز هم تداوم داشت و قیمت این خودرو با افت مجدد یک میلیون تومانی به 183 میلیون تومان رسید و با این شرایط می توان گفت این خودرو افتی 8 میلیون تومانی را ثبت کرد.

N-3

تیبا2

تیبا 2 تنها خودرویی است که در هفته سپری شده دو شکل نزولی و صعودی شدن را همزمان تجربه کرد، این خودرو در ابتدای هفته سپری شده با قیمت 127 میلیون تومان در بازار عرضه شد و در میانه هفته قیمت این خودرو به 134 میلیون تومان رسید اما یک روز پس از رشد قیمت شاهد نزولی شدن قیمت این خودرو در بازار بودیم و قیمت آن در 30 دی به 124 میلیون تومان رسید.

N-4

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید