گرانی در بازار محصولات ایران خودرو

پژو 206 گران شد+ جدول

کدخبر: ۳۸۷۹۴۵
محصولات ایران خودرو برخلاف روزهای اخیر که همواره با افت قیمت همراه بودند امروز در بازار سنت شکنی کردند و رشد قیمت را تجربه کردند.
پژو 206 گران شد+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات پرتیراژ این شرکت امروز رشد 500 هزار تومانی تا 3 میلیونی داشته اند؛ روند قیمتی محصولات ایران خودرو امروز در حالی رقم خورد که سایپایی ها توانستند در بازار به ثبات قیمت برسند.

به گفته فعالان بازار خودرو شرکت سایپا با عرضه بالا توانست به ثبات قیمت دست پیدا کند، اما عرضه محدود محصولات شرکت ایران خودرو موجب شد تا قیمت محصولات این شرکت روند صعودی قیمت را پس از چند هفته تجربه کند.  

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که برخلاف روزهای گذشته که پژو 206 تیپ 2 که در هفته های اخیر رکوردار افت قیمت بود امروز افزایشی 3 میلیون تومانی را در بازار تجربه کرد و با قیمت 185 میلیون تومان به فروش رسید.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظرخریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

ایران 4)

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید