بازار خودرو در هفته‌ای که گذشت؛

قیمت محصولات ایران خودرو افزایشی شد + جدول

کدخبر: ۳۸۹۵۵۸
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان دهنده آن است که محصولات پرطرفدار ایران خودرو پس از چهار روز ثبات قیمت امروز وارد کانال افزایش قیمت شدند.
قیمت محصولات ایران خودرو افزایشی شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ دامنه نوسانات محصولات این شرکت در هفته اخیر رشد 1 تا 2 میلیون تومان داشت و تمام محصولات پرطرفدار این شرکت اولین روز هفته جاری را با رشد قیمت آغاز کردند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز خودروهایی مانند «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، «سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظرخریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

براساس ارزیابی بازار بیشترین رشد قیمت امروز در بازار به دو خودرو پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5 اختصاص داشته و این دو محصول هر کدام افزایش دو میلیونی در بازار را تجربه کردند و سایر محصولات پرتیراژ این شرکت رشد یک میلیونی قیمت را ثبت کردند.

به گفته فعالان بازار خودرو افزایش قیمت دلار موجب شد تا بازار امروز روند افزایشی قیمت را در پیش گیرد که این امر بر بازار خودرو اثرگذار بوده و به اعتقاد فروشندگان خودرو در صورت تداوم افزایش قیمت در بازار شاهد رشد بیشتر قیمت خودرو در بازار خواهیم بود.

 

11 ایران

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید