رصد بازار خودروهای کارکرده

قیمت تیبا صندوقدار کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۳۹۲۹۰۶
تیبا صندوقدار را می توان یکی از پرفروش ترین خودروهای کوچک و ارزان قیمت بعد از پراید در بازار دانست؛ خودرویی که به ‌دلیل استهلاک پایین، مصرف سوخت کم و خدمات پس از فروش در دسترس توانسته نظر متقاضیان خودروهای قیمت پایین را جلب کند.
قیمت تیبا صندوقدار کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز؛ تیبا صندوقدار شباهت‌های زیادی با پراید دارد. این شباهت در موتور خودرو نیز دیده می‌شود. موتور تیبا همان پیشرانه پراید بوده که توسط شرکت آلمانی FEV تقویت شده است. این شرکت آلمانی حجم موتور 1.3 لیتری پراید را برای تیبا به 1.5 لیتر ارتقا داده است. تیبا صندوقدار به پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر مجهز است که توان تولید 87 اسب بخار قدرت را دارد. پیشرانه تیبا نیروی تولید شده را توسط یک گیربکس 5 دنده دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

در حدود 13 ثانیه زمان لازم است تا این خودرو 1000 کیلوگرمی به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین حداکثر سرعت تیبا صندوقدار 170 کیلومتر بر ساعت عنوان شده‌است.

اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی از پراید 111 پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

تیبا کارکرده

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید