رصد بازار خودروهای داخلی

رشد قیمت سه محصول سایپا در بازار + جدول

کدخبر: ۳۹۳۴۱۵
محصولات پرطرفدار سایپا پس از دو روز ثبات قیمت در بازار امروز در برخی از محصولات با رشد قیمت 500 هزار تا یک میلیون تومانی روبرو شدند.
رشد قیمت سه محصول سایپا در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ فعالان بازار خودرو معتقدند نوسان نرخ ارز به خصوص تغییر دلار در بازار را می توان یکی از عمده دلایل بازگشت مجدد افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی دانست؛طی روزهای اخیر نرخ ارز به دفعات تغییر کرد و این امر موجب سردگمی بازارهای داخلی از جمله بازار خودرو شد، روندی که باعث شد تا بازار خودرو پس از دو روز آرامش امروز مجدد رشد قیمت را تجربه کند.

براساس ارزیابی های صورت گرفت امروز «تیبا دو معمولی» با افزایش 500 هزار تومانی در بازار 127 میلیون تومان قیمت خورد و تیبا صندوقدار نیز یک میلیون نسبت به روز گذشته گران تر شد و با قیمت 122 میلیون تومان در بازار معامله شد. اما ساینا نیز که طی یک هفته اخیر به دفعات رشد قیمت را تجربه کرده بود امروز با قیمت 134 میلیون تومان در بازار معامله شد. سایر محصولات پرطرفدار سایپا امروز بدون تغییر قیمت در بازار معامله شدند.

 از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

سایپا 28

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید