رصد بازار خودروهای کارکرده

قیمت « جک S3» کارکرده در بازار + اینفوگرافی

کدخبر: ۳۹۴۵۳۰
جک S3 بعد از عرضه جک S5 که با استقبال خوبی مواجه شد، توسط کرمان موتور وارد خط تولید و سپس به بازار ایران شد تا عنوان دومین نماینده جک در کلاس ماشین های کراس اور را به خود اختصاص دهد.
قیمت « جک S3» کارکرده در بازار + اینفوگرافی

به گزارش اقتصادنیوز ؛ باید بگوییم که جک S5 به دلیل ظاهر نسبتا جذاب، و موتور قدرتمند و نیز قیمت پایین در مقایسه با رقبای چینی، در بازار محدود ایران توانست موفقیت خوبی را کسب کند، اما جک S3 در یک کلاس پاین‌تر از برادر بزرگ خود قرار می‌گیرد و اتفاقا در بازار ایران، رقبای هموطن زیادی دارد و برای اینکه بتواند نظر مشتریان را به خود

جک S3 از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که قادر است قدرتی معادل 107 اسب بخار و گشتاوری برابر با 155 نیوتن متر تولید می‌کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده CVT اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد.

شتاب صفر تا صد 10.8 ثانیه‌‌ای خودرو را شاید بتوانیم مهم‌ترین مورد از مشخصات فنی جک S3 بدانیم.  به صورت ترکیبی، جک s3 در هر 100 کیلومتر از حرکت خود در جاده‌های شهری و برون‌شهری، 7.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند. بنابراین می‌توان آن را یک گزینه مناسب برای استفاده‌های شهری دانست.

اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

جک2323

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید