رصد بازار خودروهای داخلی

واکنش قیمت خودرو به یک خبر دلاری + جدول

کدخبر: ۳۹۷۵۸۱
خودروهای پرطرفدار ایران خودرو سومین هفته اسفند ماه را با افت قیمت شروع کردند.
واکنش قیمت خودرو به یک خبر دلاری + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که از میان محصولات پرطرفدار این شرکت خانواده سمند شامل «سمند LX» و «سمند LX با موتور EF7 » امروز یک میلیون ارزان از روز گذشته در بازار معامله شدند. با توجه به ارزیابی صورت گرفته سایر محصولات این شرکت سطوح قیمتی خود را حفظ کردند و بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو  خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX»،«سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.  

به گفته فعالان بازار خودرو علاوه بر نوسان قیمت دلار که همواره بر بازار خودرو همانند سایر بازارها اثرگذار بوده؛ خبر اعلام شده مبنی بر آزاد شدن منابع مالی بلوکه شده در عراق نیز بر قیمت خودرو در بازار اثرگذار بوده است. این خبر در حالی اعلام شده که پیگیری ها صورت گرفته حکایت از آن دارد که قرار است منابع مالی بلوکه شده در عراق از طریق کانالی که در این خصوص تعریف شده و در قالب تهاتر کالا آزاد شود. اما اقدامی که به تازگی صورت گرفته در اصل به روان سازی این روش باز می گردد که چندی است در حال اجرا است.    

ایران 16

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید