اعلام فهرست منتظر تایید ناظران

آخرین خبر از اعلام برندگان قرعه کشی ایران خودرو

کدخبر: ۳۹۷۸۸۲
پیگیری های صورت گرفته از زمان اعلام برندگان آخرین قرعه کشی ایران خودرو در سال جاری حکایت از آن دارد اعلام فهرست منتظر تایید نهادهای نظارتی است.
آخرین خبر از اعلام برندگان قرعه کشی ایران خودرو

به گزارش اقتصادنیوز؛ قرعه کشی فروش فوق العاده دو محصول وانت آریسان و دنا پلاس توربو اتوماتیک به همراه طرح پیش فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ در شرکت ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و حال ثبت نام کنندگان باید در انتظار تایید این نهاد برای اعلام لیست برندگان آخرین قرعه کشی ایران خودرو باشند.  

براساس این طرح ثبت نام فروش فوق العاده برای وانت آریسان و دنا پلاس توربو اتوماتیک با مبلغ ۱۲۰ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان با موعد تحویل ۴۵ روزه چهارشنبه گذشته صورت گرفت، دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه با قیمت ۳۷۰ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان نیز در این مرحله از ثبت نام قرار داشته است.

همچنین در طرح پیش فروش، خودرو تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه شده است و موعد تحویل این خودرو به ترتیب از مهر تا اسفند (نوع دستی) و بهمن و اسفند (اتوماتیک) سال آینده تعیین شده است.

پیگیری های اقتصاد نیوز حکایت از آن دارد که اعلام فهرست منتظر تایید نمایندگان نهادهای نظارتی است. این در حالی است که هفته گذشته بلافاصله پس از انجام قرعه کشی اسامی اعلام شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید