رصد بازار خودروهای داخلی

خودروهای مدل 1400 نیامده گران شدند

کدخبر: ۳۹۹۳۵۸
خودروهای مدل 1400 نیامده با رشد قیمت در بازار روبرو شدند، این اتفاق در حالی صورت گرفته که به گفته فعالان بازار خودرو امسال برخلاف سالهای گذشته بازار خودرو در رکود بسر می برد و ثبات قیمت در بازار حاکم است.
 خودروهای مدل 1400 نیامده گران شدند

به گزارش اقتصادنیوز؛ با رسیدن به روزهای آخر سال خودروها مدل سال جدید کم کم وارد بازار می شوند، سنتی که همه سالها برای خودروهای تولیدی اسفند اجرا می شود و این محصولات با پلاک سال جدید شماره گذاری می شوند؛ رخ دادی که در سال جاری نیز صورت گرفت، اما نکته جالب توجه در سال جاری رشد قیمت این خودروها در بازاری است که در رکود به سر می برد.

در اکوایران ببینید: خودروی شما چقدر مالیات دارد؟

در این راستا برای سال 1400 برای « تیباصندوقدار» قیمت 122 میلیون تومان در نظر گرفته شد   قیمتی که امروز و تنها 4 روز پس از اعلام نرخ جدید با رشد یک میلیونی در بازار مواجه شد و قیمت « تیباصندوقدار» به 123 میلیون در بازار رسید.

از سوی دیگر قیمت در نظر گرفته شده برای «تیبا2 معمولی» مدل 1400 نیز 131 میلیون تومان بوده که این خودرو نیز امروز رشد دومیلیون تومانی قیمت داشت و در بازار با 133 میلیون تومان معامله شد.

روش پلاک گذاری با مدل جدید هرچند در راستای رعایت خریداران صورت می گیرد، اما بازار را  دستخوش تغییراتی می کند، بطوریکه بسیاری از خریداران در روزهای آخر سال دست نگه می دارند تا بتوانند خودرو با پلاک جدید خریداری کنند که این امر بازار را با نوسان بسیاری روبرو می کند.

1400 تیبا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید