رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت خودروهای 1400 چند؟

کدخبر: ۴۰۱۴۸۲
قیمت برخی از خودروهای مدل 1400 اعلام شد، ارزیابی های صورت گرفته از رشد حدود 10 میلیونی خودروهای مدل 1400 نسبت به مدل 99 حکایت دارد.
قیمت خودروهای 1400 چند؟

به گزارش اقتصادنیوز؛ با ورود به سال 1400 قیمت خودروهای مدل جدید نیز اعلام شد.  به گفته فعالان بازار خودرو، برای سال جدید سمند ال ایکس 10 میلیون تومان گران تر از مدل 99 آن در بازار خرید و فروش می شود. براساس ارزیابی صورت گرفته سمند ال ایکس مدل ۹۹ صفرکیلومتر در بازار با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان معامله و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با قیمت ۱۹۰ میلیون تومان در بازار عرضه می شود.

براساس قیمت گذاری جدید برای 1400 قیمت در نظر گرفته شده برای « تیباصندوقدار» 122 میلیون تومان است و براساس برنامه ریزی صورت گرفته «تیبا2 معمولی» نیز 131 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

اما قیمت کوییک دنده ای معمولی مدل ۹۹ نیز در حال حاضر در بازار ۱۳۷ میلیون تومان است . مدل 1400 این خودرو نیز با مدل ۱۴۰۰ حدود ۸ میلیون تا ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران تر و با قیمت ۱۴۵ تا ۱۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود.

ساینا محصول دیگری است که با مدل ۱۴۰۰ در بازار عرضه شده و قیمت آن ۱۴۰ میلیون تومان است. این خودرو را به صورت صفر کیلومتر و با مدل ۹۹ را می توان ۱۰ میلیون تومان ارزان تر و به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان خریداری کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید