رصد بازار خودرو محصولات پرطرفدار سایپا

3 گام پراید برای 100 میلیونی شدن + جدول

کدخبر: ۳۸۷۰۸۴
رصد بازار خودرو محصولات پرطرفدار سایپا از تدام افت قیمت پراید ۱۳۱ حکایت دارد؛ بطوریکه این خودرو تنها سه گام تا ۱۰۰ میلیون تومانی شدن فاصله دارد.
3 گام پراید برای 100 میلیونی شدن + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی ها در بازار حکایت از افت دو میلیونی برخی از محصولات پرطرفدار شرکت سایپا دارد، بطوریکه در کنار پراید 131، تیبا 2 معمولی نیز افتی یک میلیونی را در بازار تجربه کرد و این افت قیمت در خصوص تیبا صندوقدار نیز به 500 هزار تومان رسید. 

 روند نزولی بازار خودرو از نیمه ماه سال جاری شروع شد، روندی که تداوم آن به گفته فعالان بازار خودرو به نزولی شدن بازار دلار باز میگردد و با وجود آنکه تقاضای در بازار وجود ندارد با این حال شکل بازار خودرو نزولی است. تداوم افت قیمت در بازار خودرو در حالی شکل گرفته که فعالان این بازار معتقدند که این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت با این شرایط می توان گفت زمینه بازگشت پراید به زیر 100 میلیون فراهم شده است.

 به گفته فعالان بازار خودرو افت قیمت در بازار در حالی امروز شکل گرفت که بازار هفته گذشته نیز شکل نزولی داشت و بیشتر محصولات پرطرفدار این شرکت افت قیمت را تجربه کردند، رسیدن بازار دلار به  کانال 21 هزار تومان یکی از عمده دلایلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت در بازار را به آن نسبت می دهند و معتقدند هرچند بازار خودرو همانند دلار ریزش قیمت را تجربه نکرد، با این حال شکل بازار نزولی است. از سوی دیگر در حالی بازار خودرو روند نزولی به خود گرفته است که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان تقاضا در بازار وجود ندارد؛ این به معنی آن است که هنوز خریداران با بازار آشتی نکرده اند و این امر موجب شده تا قیمت گذاری ها براساس عرضه و تقاضا صورت نگیرد.

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار  داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرطرفدارهای این شرکت در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

 

1سایپا

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید