رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت " BYD S6" کارکرده در بازار + اینفو

کدخبر: ۴۰۳۱۴۵
​BYD S6 یک شاسی بلند سایز متوسط تک دیفرانسیل است که در فاصله سال‌های 1395 تا 1398 توسط خودروسازی کارمانیا به بازار کشورمان عرضه شد. عرضه این خودرو به بازار جهانی از سال 2011 آغاز و این خودرو طی یک دهه استقبال گسترده‌ای در بازار چین روبرو شد.
قیمت " BYD S6" کارکرده در بازار + اینفو

به گزارش اقتصادنیوز؛ این خودرو شاسی بلند مجهز به موتور ۴ سیلندر ۲۴۰۰ سی‌سی مجهز است که توان تولید ۱۶۰ اسب بخار را دارد. گشتاور این خودرو ۲۲۹ نیوتن‌ متر است، و موتور این خودرو سازگار با بنزین ایرانی است.

​BYD S6 دارای گیربکس اتوماتیک ۶ دنده دوکلاچه است که به اختصار (transmission  Dual-clutch (DCT  گفته می‌شود. این خودرو با دارا بودن گیربکس اتوماتیک دیگر نیازی به تعویض دنده ندارد و به طور خودکار تعویض دنده را انجام می‌دهد. BYD S6 با قابلیت  گیربکس خودکار، پدال کلاچ ندارد و نیازی هم به تعویض دنده دستی ندارد. کار اصلی این گیربکس‌های اتوماتیک این است که موتور بتواند سرعت خروجی با دامنه وسیعی را داشته باشد. سیستم ترمز ضد قفل ABS در خودروی BYD S6 یک کنترل‌کننده خودرو در جاده محسوب می‌شود که  اولین سیستم پایداری خودرو است.

اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

بی وای دی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید