رصد بازار خودروهای داخلی؛

هتریک قیمت سمند در بازار + جدول قیمت محصولات ایران خودرو

کدخبر: ۴۰۳۶۷۷
محصولات ایران خودرو مدل 1400 امروز در بازار با افزایش 2 تا 3 میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته معامله شد.
هتریک قیمت سمند در بازار + جدول قیمت محصولات ایران خودرو

به گزارش اقتصادنیوز؛ براساس ارزیابی های صورت گرفته «سمند LX» امروز همانند دو روز گذشته بالاترین افزایش قیمت را در میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو به خود اختصاص داد و با رشد 3 میلیون تومانی در بازار با قیمت 188 میلیون تومان معامله شد.

 در میان خانواده 206 نیز مدل صندوقدار این خانواده که روزهای گذشته را بدون تغییر قیمت سپری کرده بوده امروز افزایش قیمت دو میلیون تومانی را تجربه کرد و با قیمت 244 میلیون تومان در بازار معامله شد.

«سمند LX با موتور EF7» نیز امروز رشد قیمت یک میلیون تومانی داشت و در بازار با قیمت 206 میلیون تومان در بازار داد و ستد شد.

اما سایر محصولات پرطرفدار ایران خودرو به غیر از « پژو 206 تیپ 5» رشد قیمت یک میلیون تومانی در بازار داشتند. این خودرو همانند روز گذشته در بازار قیمت  258 میلیون تومان معامله شد. در میان خانواده سمند نیز «سورن»  بدون تغییر و با قیمت 245 میلیون تومان عرضه شد.

در اکوایران ببینید:خودرو در سال ۹۹ چند درصد افزایش یافت؟

اما  «پژو 206 تیپ دو» در بازار رشد قیمت یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به 200 میلیون تومان رسید.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمند LX»،«سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

ایران 17

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید