رصد بازار خودروهای داخلی؛

تداوم افت قیمت محصولات سایپا در بازار

کدخبر: ۴۰۹۵۷۹
اقتصادنیوز: محصولات پرطرفدار سایپا امروز 11 اردیبهشت 1400 در بازار با افت 1 تا 2 میلیون تومان در بازار معامله شدند، تا به این طریق بازار خودروهای پرطرفدار این شرکت شاهد تداوم افت قیمت باشند.
تداوم افت قیمت محصولات سایپا در بازار

به گزارش اقتصادنیوز؛ تداوم افت قیمت دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت محصولات سایپا برای دومین روز در هفته جاری را به آن نسبت می دهند، روندی که فعالان این بخش معتقدند در صورت تدوام نزولی شدن قیمت دلار شاهد افت بیشتر قیمت خودرو در بازار خواهیم بود.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.  

ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «تیباصندوقدار» امروز با افتی دو میلیونی بیشترین افت قیمت را در بازار به خود اختصاص داده و با قیمت 121 میلیون تومان معامله شد.

ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است سایر محصولات این شرکت با افت یک میلیون تومانی در بازار معامله شده اند. براساس رصد بازار خودرو امروز «کوییکR » با 153 و  «کوییک معمولی» نیز  به 146 میلیون تومان در بازار رسید.  

از سوی دیگر در میان خانواده تیبا 2 این خانواده نیز امروز در بازار با قیمت 131 میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

سایپا 12

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید