رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت (هاوال H2) کارکرده در بازار + جدول

کدخبر: ۴۰۹۹۸۰
هاوال، زیرمجموعه‌ای از گروه خودروسازی گریت‌وال چین است که بر تولید خودروهای کراس‌اور تمرکز دارد.
قیمت (هاوال H2) کارکرده در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ این خودرو نه ‌تنها در ایران که در چین و دیگر کشورهای میزبان هاوال  H2نیز صرفا با پیشرانه‌ی توربوشارژ 1.5 لیتری قابل خرید است از سوی دیگر این خودرو فقط با گیربکس اتوماتیک و سیستم انتقال نیروی تک دیفرانسیل در ایران عرضه شود.

کراس‌اور H2 قدرت ۱۴۱ اسب بخار و نهایت گشتاور  ۲۰۲ نیوتن‌متر فراهم می‌کند تا در زمانی حدود 11.5 تا ۱۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و نهایت سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. کوچک‌ترین محصول هاوال، برای رسیدن به سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت از حالت سکون، حدود ۱۵ ثانیه و برای ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، بیش از ۳۱ ثانیه زمان می‌برد. میانگین مصرف سوخت این خودرو در بروشورهای چینی، 7.5 لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است؛ اما بنا به تست‌های واقعی در کشورهای مختلف، مصرف سوخت ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت.

در نسخه‌ی وارداتی هاوال H2، تعداد ۶ کیسه هوا وجود دارد که شامل ۴ مورد در جلو و ۲ عدد پرده‌ای می‌شود. سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، ترمز کمکی (BA)، تقسیم نیروی ترمز (EBD)، کنترل لغزش (TCS) و جلوگیری از لغزش  (VSC) دیگر آپشن‌های ایمنی هاوال H2 هستند. فناوری افزاینده نیروی ترمز هنگام حرکت خودرو در سراشیبی به‌منظور رانندگی با سرعت کمتر از ۳۵ کیلومتر بر ساعت (DSR) و سیستم حفظ خودرو در شیب (Auto-hold) در این خودرو قابل استفاده هستند.

اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

هاوال عکس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید