رصد بازار خودروهای کارکرده؛

قیمت «BMW Z4» کارکرده در بازار + جدول

کدخبر: ۴۱۲۷۴۰
خودروهای اسپرت همواره به عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات شناخته می شوند. از همین رو کمپانی های خودروسازی از گذشته تاکنون در تلاش بوده اند که بهترین ها را در این زمینه تولید و عرضه کنند، BMW Z4 یکی از همین خودروهای پرطرفدار است.
قیمت «BMW Z4» کارکرده در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ خودروی BMW Z4 دیفرانسیل عقب یک خودروی کروک دو نفره است، این خودرو در مدلهای چهار سیلندر sDrive28i، شش سیلندر sDrive35i و قدرتمند sDrive35is ارائه شده است که همگی توربوشارژ هستند.

از آنجایی که ورود فیس‌لیفت Z4 مقارن شده بود با اجرایی‌شدن قانون ممنوعیت واردات خودروهای بالای 2500 سی‌سی، دیگر خبری از نسخه محبوب 6 سیلندر Z4 نشد و بجای آن، نسخه‌های 4 سیلندر در تیپ‌های 20i و 28i به بازار کشورمان راه یافتند.

از نظر موتور و شرایط فنی BMW Z4 دیفرانسیل عقب و دارای سیستم تعلیق تطبیقی انتخابی است. در مدل sDrive28i، موتور 2000 سی سی چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت 240 اسب بخار درنظر گرفته شده است. همچنین این خودرو به گیربکس شش دنده دستی استاندارد، 8 دنده اتوماتیک مجهز است. از سوی دیگر برای Z4   تکنولوژی ایست – حرکت برای کاهش مصرف سوخت نیز در نظر گرفته شده که از دیگر ویژگی های این مدل محسوب می‌شود.

اما در تمامی مدل‌های جدید BMW Z4  ، کیسه هوای جلو، ترمز ضد قفل و سیستم حفظ پایداری الکترونیک در نظر گرفته شده است. کیسه هوای ضربات کناری به علاوه ی محافظ سر، کیسه هوای جلوی پا و سنسور پارک جلو و عقب انتخابی از دیگر امکانات ایمنی این مدل خودرو است.

اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

Z4

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید